مدیرکمیته امداد امام خمینی بوانات از پرداخت 11 میلیارد وام خودکفایی و اشتغال توسط این نهاد به مددجویان این شهرستان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲ 31 January 2015

مسلم دمیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوانات اظهار داشت: فقر اقتصادی ناشی از بیکاری موجب بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌های فرهنگی، تربیتی، تحصیلی و... در جامعه می‌شود از این‌رو ایجاد اشتغال پایدار نقش بسزایی در توانمندی خانوارها و کاهش ناهنجاری‌های موجود در اجتماع دارد.

وی تصریح کرد: خودکفایی خانوارهای زیرپوشش و ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد امام خمینی است که با آموزش مهارتی، استعدادیابی، هدایت، نظارت و حمایت از طرح‌های اشتغال مددجویی و بازاریابی محصولات تولیدی در این زمینه خدمت می‌کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی بوانات با اشاره به تعامل سازنده بانک‌های عامل عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 11 میلیارد ریال وام خودکفایی و اشتغال برای اجرای 98 طرح اشتغال مددجویان کمیته امداد این شهرستان پرداخت ‌شده است.

دمیری در پایان سخنان خود بابیان اینکه در سال جاری 34 طرح اشتغال شهری و 64 طرح روستایی مددجویان با هدایت، حمایت و نظارت کمیته امداد امام خمینی بوانات اجراشده بیان داشت: طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان این شهرستان در زمینه‌های خدماتی و تولیدی مانند گلخانه، پرورش ماهی و شترمرغ، زنبورداری، تولید فیلتر و سوغات‌سرا فعال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار