مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از ارسال بیش از ٢٠٠ اثر به جشنواره سراسری تصویرسازی کودک و نوجوان «آیات» خبر داد.
کد خبر: ۱۸۹۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳ 01 March 2016

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از ارسال بیش از ٢٠٠ اثر به جشنواره سراسری تصویرسازی کودک و نوجوان «آیات» خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ فاضل عبادی اظهار کرد: ٥٠ مورد از آثار برگزیده این جشنواره در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه این جشنواره ١٠ اسفند ماه سالجاری در همدان آغاز به کار خواهد کرد گفت: بیان مفاهیم و آموزه های قرآنی در قالب هنر برای کودکان و نوجوانان از اهداف این جشنواره است.

وی تصریح کرد: هنرمندان زیادی در این حوزه فعال هستند که برگزاری این جشنواره زمینه را برای حضور و معرفی بیشتر این افراد فراهم می کند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه داستان های قرآن و عترت و زندگی و سیره معصومین (ع) در قرآن تشریح شده است، برگزاری چنین جشنواره ای آن هم در زمینه کودکان و نوجوان لازم بود.

عبادی عنوان کرد: همزمان با این جشنواره نمایشگاه تصاویر برگزیده جشنواره نیز به نمایش گذاشته شده و هشت نفر از برگزیدگان جشنواره نیز مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: مجموعه کتاب آثار برگزیده جشنواره نیز در حاشیه این جشنواره رونمایی می شود


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار