فرماندار انزلی گفت:
وی نقش دستگاه‌های اجرایی در ارائه خدمات به مسافران نوروزی را مهم دانست و تصریح کرد: تمام دستگاه‌های پای کار بودند تا بتوانند رفاه مهمانان را فراهم کنند
کد خبر: ۱۸۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶ 05 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ، عبدالصمد صفرنژاد عصر امروز در نخستین نشست شورای اداری این شهرستان در سال جدید با اشاره به استقبال مسافران نوروزی از انزلی اظهار کرد: امسال با تمهیداتی که برای انزلی اندیشیده شده بود شاهد حضور چشمگیر مسافران نوروزی در انزلی بودیم.

وی نقش دستگاه‌های اجرایی در ارائه خدمات به مسافران نوروزی را مهم دانست و تصریح کرد: تمام دستگاه‌های پای کار بودند تا بتوانند رفاه مهمانان را فراهم کنند.

فرماندار انزلی فلسفه وجودی تمام مسئولین دستگاه‌های اجرایی را تنها خدمت به مردم دانست و افزود: غیر از این مورد چیز دیگری نمی‌تواند برای مدیران مهم باشد.

وی با بیان اینکه ابتدا باید نظم و انضباط اداری را از خود آغاز کنیم، گفت: رفتار اداری و کلاس مدیریت اداری را باید در اداره رعایت کنیم و روی کارکنان خود اشراف داشته باشیم.

صفرنژاد تکریم ارباب‌رجوع را مورد تاکید مدیران اداره‌های انزلی در سال جدید قرار داد و اظهار کرد: رضایت‌مندی ارباب رجوع موجب آرامش خاطر و ارائه خدمات بهتر می‌شود.

وی از مدیران اداره‌های و دستگاه‌های اجرایی انزلی خواست با رسانه‌ها همکاری کنند و اطلاعات درست در اختیار آنها قرار دهند و یادآور شد: یکی از فاکتورهای مهم بنده مصاحبه با اصحاب رسانه به ویژه صدا و سیما و خبرگزاری‌ها است.

این مسئول خودداری از مصاحبه با اصحاب رسانه را موجب ایجاد شایعه دانست و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها دیده‌بان ما هستند و زمانی که مصاحبه انجام نمی‌شود شایعه‌ شکل‌ می‌گیرد که باید نطفه خفه شود.

وی از سرکشی به اداره‌های انزلی پس از پایان سفر رئیس‌ جمهور به گیلان خبر داد و گفت: پس از پایان سفر رئیس جمهور به تمام اداره‌ها سرکشی می‌کنم تا از نزدیک معیارها سنجیده شود.

صفرنژاد مردم را بزرگ‌ترین سرمایه کشور خواند و افزود: هنر ما مدیران است که چگونه می‌توانیم قلوب مردم را به دست آوریم.

وی خاطرنشان کرد: فراموش نکنیم که برای هر پست مدیریتی به طور تقریبی 73 شهید دادیم و ما مدیون ایثارگران و مردم هستیم و این پست‌ها امانت است و آنچه که باقی می‌ماند تنها عملکرد ماست و خوشبخت مدیرانی که شرمنده شهدا و ایثار گران نیستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار