کد خبر: ۱۹۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰ 29 February 2016

قائم‌مقام فدراسیون سرمایه‌گذاری کره‌جنوبی گفت: البرز از بسترهای مناسبی برای همکاری تجاری و صنعتی برخوردار بوده و ما آماده شناسایی بسترهای اقتصادی و گسترش تعاملات تجاری با این استان هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، به‌ نقل از روابط ‌عمومی اتاق بازرگانی استان البرز، لیسین چاین در بازدید از منطقه اقتصادی پیام با اشاره به اینکه ایران یک شریک تجاری خوب بعد از تحریم‌ها برای کره محسوب می‌شود، اظهار داشت: کره‌جنوبی علاقه‌مند به همکاری و سرمایه‌گذاری در استان البرز است.

وی خاطرنشان کرد: هیئت تجاری و بازرگانی کره جنوبی متشکل از مسئولان و کارشناسان شرکت‌های صادرکننده خودرو، خدمات هواپیمایی، هتلداری، الکترونیک، فناوری اطلاعات، دانشگاهی، بانک و شرکت سرمایه‌گذاری است.

قائم مقام فدراسیون سرمای‌گذاری کره جنوبی گفت: از نظر کره ایران با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوب دومین کشور برای تجارت موفق در خاورمیانه است.

وی ادامه داد: در صورتی که دو کشور ایران و کره‌ از نیازهای همدیگر آشنایی کامل داشته باشند می‌توانند با بهره‌گیری از اطلاعات کامل با یکدیگر همکاری کنند و هیچ مشکل دیگری نمی‌تواند مانع تبادل تجاری بازرگانی دو طرف باشد.

این هیئت 300 نفره تجاری و بازرگانی کره به سرپرستی وزیر انرژی کره و چند استاندار و عالی‌ترین مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های این کشور با هدف گسترش تعاملات تجاری وارد ایران شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار