استاندار ایلام بر حرکت هماهنگ دستگاه های اجرایی و نظارتی به منظور جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها در روزهای پایانی سال تاکید کرد.
کد خبر: ۱۹۰۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹ 01 March 2016
استاندار ایلام بر حرکت هماهنگ دستگاه های اجرایی و نظارتی به منظور جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها در روزهای پایانی سال تاکید کرد.

به گزارش تابناک ایلام" محمدرضا مروارید" شامگاه دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار این استان اظهار کرد: میوه مورد نیاز مردم برای شب عید به اندازه کافی توسط جهاد کشاورزی در سردخانه های استان ذخیره شده و از 25 اسفند به منظور تنظیم بازار و با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه توزیع می شود.
وی با اشاره به اینکه کیفیت میوه های ذخیره شده برای نوروز ٩5 بسیار بالا است، افزود: در حال حاضر سهمیه مصوب سیب و پرتقال استان به صورت ١٠٠ درصد تامین و ذخیره سازی شده است. 
استاندار ایلام با تاکید بر ذخیره سازی مناسب گوشت مرغ منجمد در سردخانه های استان یادآور شد: هماهنگی لازم جهت تنظیم بازار باید بصورت واحد انجام می شود و تغییر قیمت ها باید بر اساس کار کارشناسی باشد بطوری که مرغداران استان متضرر نشوند.
مروارید با بیان اینکه قیمت مرغ اکنون در بازار متعادل است، ادامه داد: گوشت قرمز منجمد نیز به میزان کافی ذخیره سازی شده و در صورت نیاز مردم به این محصولات روانه بازار خواهد شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام نیز در این نشست با تاکید بر فراهم کردن میوه شب عید مورد نیاز مردم استان، خواستار نظارت بر بازار به منظور ثبات قیمت ها در ایام پایانی سال توسط دستگاه های متولی شد.
حشمت الله عسگری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آیین نامه اجرایی ماده (شش) قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: تمامی دستگاه هایی که بطور مستقیم با ارباب رجوع و مردم ارتباط دارند، مکلف هستند اطلاعات لازم را در خصوص ارائه کار به مراجعان و خدمات رسانی به عامه مردم بصورت شفاف به وزارت کشور و استانداری ها ارائه کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام نیز در این نشست گفت: توزیع میوه شب عید با مدیریت اداره کل تعاون روستایی از 25 اسفند ماه آغاز و تا 15 فروردین ماه ادامه دارد.
یارالله نصیری با اشاره به اینکه در مجموع 25 غرفه به منظور توزیع میوه شب عید در مناطق مختلف استان برپا می شود، تاکید کرد: 200 تن سیب و 400 تن پرتغال برای این ایام تامین و ذخیره سازی شده است./م


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار