معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که بزرگ ترین سرمایه کشور نیروی انسانی متخصص است، گفت: آماده رفع موانع پیش روی مخترعان و نخبگان علمی استان هستیم.
کد خبر: ۱۹۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵ 02 March 2016
به گزارش تابناک تبریز، معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که بزرگ ترین سرمایه کشور نیروی انسانی متخصص است، گفت: آماده رفع موانع پیش روی مخترعان و نخبگان علمی استان هستیم.

مهندس محمدصادق پورمهدی در مراسم افتتاحیه جشنواره منطقه ای رویش آذربایجان به مناسبت روز مهندس، افزود: با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید تفکر جدید در زمینه همکاری و همراهی با نخبگان و متخصصان عرصه های علمی در بدنه اجرای دستگاه ها ایجاد شده است.

وی با بیان این که درکنار تعهد، تخصص و علم نیاز پیشرفت جامعه است، ادامه داد: در مدیریت اجرایی استان شاهد همکاری و همراهی با نخبگان و متخصصان علمی در راستای توسعه پایدارهستیم.

پورمهدی اظهارکرد: باید بسترهای لازم برای نخبگان و مخترعان فراهم شود تا دغدغه های دیگری بجز کار تحقیقی و پژوهشی خود نداشته باشند.

وی گفت: در دنیا تمام واحدهای تولیدی و صنعتی درکنار مجموعه تولیدی خود واحد تحقیق و توسعه نیز دارند و درکشور ما باید این بخش در واحدهای تولیدی و صنعتی ایجاد شود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در همین راستا مدیریت استان برای ایجاد زیرساخت ها و بسترهای لازم با شرکت شهرک های صنعتی تفاهم نامه های لازم را منعقد کرده است.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز رشد در یکی از شهرک های صنعتی استان ادامه داد: به دنبال ایجاد مراکز رشد در تمامی شهرک های صنعتی استان هستیم.

جشنواره منطقه ای رویش آذربایجان از سلسله جشنواره های ملی رویش بنیاد ملی نخبگان 11 و 12 اسفند ماه جاری در دانشگاه تبریز در حال برگزاری است.



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
استاندار محترم لطفأ به وضعيت نخبگان تأمين اجتماعى استان برسيد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :