رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان از دستگيري عامل ريميکس، تحريف و انتشار آهنگ هاي يکي از خوانندگان استان در فضاي سايبري خبر داد.
کد خبر: ۱۹۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰ 02 March 2016
رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان از دستگيري عامل ريميکس،تحريف و انتشار آهنگ هاي يکي از خوانندگان استان در فضاي سايبري خبر داد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ علي شفيعي گفت: در پي شکايت يکي از خوانندگان کرمانشاهي مبني بر اينکه فردي با هويت نامشخص خود را برادر وي  معرفي و با ريميکس و تحريف در آهنگ هاي وي ضمن انتشار آن ها به نام خود و تبليغات دروغين در شبکه هاي اجتماعي علاوه بر کلاهبرداري از مردم باعث بروز مشکلات و خدشه به اعتبار حرفه اي وي شده، لذا پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور کار اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: کارشناسان پليس فتا پس از بررسي هاي لازم و تحقيقات فني و تخصصي صورت گرفته توانستند عامل اصلي ريميکس و انتشار را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي وي را دستگير کنند.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه متهم در بازجويي هاي پليسي منکر هر گونه بزه انتسابي و تحريف آهنگ ها شد، اما پس از روبرو شدن با ادله موجود اعتراف و عنوان داشت: با استفاده از شگردهاي خاص اقدام به تغيير صدا و انتشار آهنگ هايي که توسط خواننده کرمانشاهي اجراء شده با نام مستعار کرده است.

رئيس پليس فتا استان کرمانشاه به شهروندان و کاربران شبکه هاي اجتماعي هشدار داد: پليس فتا با نظارت بر فضاي سايبري در برابر مجرمان ايستاده است، لذا به افرادي که بر اين باورند که در اين محيط مي توان دست به هر اقدامي زد، تذکر مي دهم و در صورت انجام هرگونه عمل مجرمانه مطمئن باشند کاراگاهان و کارشناسان پليس فتا آنها را شناسايي و به دست قانون مي سپارند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار