تابناک: رئیس جمعیت هلال احمر نایین از مراجعه سرنشینان 12 هرارو 265 خودروی عبوری به پست های طرح ایمنی و سلامت این شهرستان در نوروز امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱ 06 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان، ابراهیم عادل زاده نائینی روز یکشنبه به ایرنا گفت: پانزدهمین مرحله طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی با بکارگیری اعضای سازمان جوانان در شهرستان نایین از 25 اسفند ماه 93 شروع شد و به مدت 20 روز با شعار ' بی گدار به جاده نزنیم ' ادامه یافت.

وی افزود: در این مدت سرنشینان 12265 خودرو شامل 36 هزار و 795 نفر از جمله حدود 600 کودک به پست های این طرح مراجعه کرده و از خدمات مختلف آن بهره مند شدند.

به گفته عادل زاده نایینی در این طرح بیش از 40 نفر از پرسنل، جوانان و داوطلبان عضو هلال احمر از 8 صبح به مدت دوازده ساعت به مردم خدمات رسانی کردند.

وی سایت اینترنتی، اولین جشنواره ملی عکس و فیلم با تأکید بر اهداف هلال احمر، فضای دوستدار کودک، ایستگاه های سلامتی، ایستگاه نقاشی و قرآن، بازی و سرگرمی، برپایی خیمه نماز را از جمله برنامه های دیگر نوروزی سازمان جوانان هلال احمر در سال 1393 عنوان کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر نائین توزیع سه هزار و 550 نسخه نقشه راههای کشور و استان اصفهان، استفاده بیش از 600 مسافر از خیمه نماز، توزیع دو هزارو 857 بروشور سلامت، بیش از 500 سجاده و قرآن جیبی و توزیع سه هزارو 121 نسخه بروشور ایمنی، ماهنامه پیام هلال، کتابچه آموزشی و راهنمایی هزاران مسافر را از اقدامات انجام شده برای مسافران نوروزی بیان کرد.

عادل زاده نائینی هدف از اجرای این طرح را نمایش توان عملیاتی تیم های بشردوستانه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در حمایت از زندگی و سلامت انسانها، استفاده از فن آوری های نوین در کمک به انجام سفری ایمن و بی خطر بیان کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر نایین همچنین از استقرار دو پایگاه امداد و نجات بین شهری در جاده های نایین به اصفهان (گردنه ملا احمد و انارک) همراه با بکارگیری تجهیزات امدادی خبر داد.

وی افزود: بیش از 200 نفر روز امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر نیز از بیست و چهارم اسفند در پایگاههای ثابت امداد و نجات مستقر شدند.

شهرستان نایین با بیش از 38 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :