رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان به منظور رفاه مسافران ثبت‌نام اینترنتی طرح اسکان فرهنگیان انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۹۱۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴ 02 March 2016
فضایل خاتمی در گفت‌و‌گو با فارس در زنجان اظهار کرد: مدارس استان زنجان آماده میزبانی از مسافران نوروزی است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری 820 کلاس درس برای استقبال از مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: اسکان مسافران نوروزی از 24 اسفندماه سال جاری در مراکز غیر آموزشی آغاز می‌شود.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه 14 پایگاه برای استقبال و راهنمایی مسافران در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: 250 عامل اجرایی برای اجرای مطلوب این طرح همکاری لازم را دارند.

خاتمی با اشاره به اینکه موضوع اسکان در 80 مدرسه استان زنجان انجام می‌شود، عنوان کرد: این مدارس و کلاس‌ها تا 13 فروردین‌ماه میزبان مسافران است.

وی با اشاره به اینکه از 820 کلاس درس در زنجان 320 مورد در گروه ویژه قرار گرفته‌اند، عنوان کرد: 320 کلاس گروه «الف»، 120 کلاس گروه «ب» و 60 کلاس گروه «ج» نیز برای استقبال مسافران در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه مسافران فرهنگی در سال جاری می‌توانند به صورت اینترنتی ثبت‌نام کنند، ادامه داد: آدرس اینترنتی این سامانه eskan.medu.ir بوده و یا افراد از طریق جستجوی «سامانه اسکان فرهنگیان» می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه زمان آغاز رزرو اینترنتی مدارس از ساعت 9 صبح روز یک‌شنبه آغاز شده است، تصریح کرد: این فرآیند تا ساعت 24 روز 25 اسفندماه سال جاری ادامه دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار