تابناک: هفته نخست دور برگشت لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور روز دوشنبه 17 فروردین ماه با 4 دیدار در شهرهای آبادان، تهران، ماهشهر و گرگان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۹۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹ 06 April 2015
هفته نخست دور برگشت لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور روز دوشنبه 17 فروردین ماه با 4 دیدار در شهرهای آبادان، تهران، ماهشهر و گرگان آغاز می‌شود.

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از تسنیم، تیم پمینا نماینده اصفهان نیز در نخستین دیدار خود در سال جدید باید در برابر تیم پالایش نفت آبادان قرار بگیرد که در جدول تنها با یک امتیاز کمتر پشت سر پمینا قرار گرفته است.

پمینا که در بازی‌های آخر دور رفت به خوبی ظاهر شده بود و با تثبیت خود در جایگاه پنجم نیم‌نگاهی هم به رده‌های بالای جدول داشت، به یکباره در بازی آخر دور رفت با بدشانسی و در وقت‌های اضافه تنها با یک امتیاز اختلاف بازی را به پتروشیمی ماهشهر واگذار کرد.

پمینا با این باخت نه تنها یک پله در جدول سقوط کرد بلکه به رقبای نیمه دوم جدول نیز این فرصت را داد تا خود را به پمینا برسانند و سایه به سایه تعقیب کننده نماینده اصفهان در جدول باشند.

اما در سوی دیگر میدان تیم پالایش نفت آبادان قرار دارد که در بازی آخر خود در دور رفت شگفتی‌ساز شد و تیم قدرتمند و صدرنشین دانشگاه آزاد را شکست داد و به رده هفتم یعنی یک پله پایین‌تر از پمینا صعود کرد و اکنون با روحیه‌ای مضاعف پا به این میدان می‌نهد.

البته شاگردان صادق‌زاده که از روز هشتم فروردین ماه تمرینات خود را در سال نو آغاز کردند و به زعم این مربی در شرایط خوبی هم به سر می‌برند مصمم هستند در این بازی در آبادان مقابل تیم سرسخت این شهر نمایشی خوب ارائه دهند و جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند.

در حال حاضر در میانه جدول امتیازات بسیار نزدیک است اما با نیم‌نگاهی با سایر دیدارهای این هفته متوجه می‌شویم که پمینا در صورت پیروزی برابر پالایش نفت و همچنین شکست تیم‌هایی چون ثامن، ماهشهر و گرگان که در برابر رقبای سرسخت این هفته خود مانند مهرام، بندر امام و دانشگاه آزاد که دور از دسترس هم نیست، می‌تواند حتی تا رده چهارم هم صعود کند.

برنامه کامل هفته دهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال

دوشنبه 17 فروردین

پالایش نفت آبادان- پمینای اصفهان

مهرام تهران- ثامن مشهد

شهرداری گرگان- دانشگاه آزاد

پتروشیمی ماهشهر- پتروشیمی بندر امام

هفت الماس قزوین این هفته استراحت دارد

جدول رده‌بندی لیگ تا پایان هفته نهم

1.دانشگاه آزاد 15 امتیاز

2. پتروشیمی بندر امام 15 امتیاز

3. مهرام تهران 14 امتیاز

4. شهرداری گرگان 13 امتیاز

5. پتروشیمی ماهشهر 11 امتیاز

6. پمینای اصفهان 11 امتیاز

7. پالایش آبادان 10 امتیاز

8. ثامن مشهد 10 امتیاز

9. هفت الماس قزوین 9 امتیاز

انتهای پیام/ آ

به اشتراک بگذارید

افسران

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری تسنیم در وب منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد
کلید را به سمت راست بکشید

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار