فرماندار شهرستان طارم با بیان اینکه نمایشگاه بهاره در شهرستان طارم برگزار نمی‌شود، گفت: به دلیل عدم استقبال و نبود جنس با کیفیت، نمایشگاه بهاره در طارم برگزار نخواهد شد.
کد خبر: ۱۹۱۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶ 02 March 2016
علی باقری در گفت‌وگو با فارس در زنجان با بیان اینکه امسال نمایشگاه بهاره در شهرستان طارم برگزار نخواهد شد، اظهار کرد:عدم استقبال مردم شهرستان طارم از نمایشگاه‌های بهاره طی سال‌های گذشته باعث شد که امسال این نمایشگاه را در سطح شهرستان برگزار نکنیم.

وی با تشریح دلایل عدم برگزاری نمایشگاه در شهرستان طارم، اضافه کرد: به دلیل نبود و عرضه جنس خوب و با کیفیت و همچنین عدم استقبال مردم شهرستان، نمایشگاه‌های بهاره دیگر در سطح شهرستان طارم برگزار نمی‌شود.

فرماندار شهرستان طارم با اشاره به برگزاری شنبه بازار در شهرستان طارم، تصریح کرد: به دلیل عرضه جنس خوب و با کیفیت در این بازار، مردم شهرستان طارم استقبال بسیار خوبی از این بازار برای تهیه محصولات و موارد مورد احتیاج خود داشته‌اند.

باقری با تاکید بر اینکه بازار و کسبه شهرستان طارم با مشکلات اقتصادی فراوانی مواجه هستند، بیان کرد: جمعیت کم در شهرستان‌ها و عدم استقبال خوب از نمایشگاه‌های بهاره، اجازه برگزاری این نمایشگاه را در سال جاری به شهرستان طارم نداد.

گفتنی است، هدف از ایجاد نمایشگاه‌های بهاره عرضه جنس خوب و با کیفیت در کنار قیمت مناسب بوده، اما نبود جنس خوب و بروز شده و همچنین عدم تفاوت قیمت با بازار‌ها باعث شده است تا مردم از این نمایشگاه‌ها در سال‌های اخیر استقبال گرمی به عمل نیاورند و این نمایشگاه‌ها را با رکود و عدم استقبال مواجه نمایند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار