به گزارش تابناک سمنان،با همکاری واحدهای مخابرات و ابزار دقیق شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق، زیرساخت انتقال داده اطلاعاتی از گردنه آهوان سمنان به مرکز انتقال نفت شهید سربرزگر شاهرود محقق شد.
کد خبر: ۱۹۱۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸ 02 March 2016
رییس واحد ابزار دقیق شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمالشرق؛ با اعلام این خبر به ایرنا گفت: پپیش از این بهره بردار برای اطلاع از وضعیت ترانسمیتر و سوئیچ فشار گردنه آهوان می بایستی بصورت تلفنی با ایستگاه مخابراتی آهوان در تماس می شد.

محمدعلی دهقان افزود: برای تحقق این مهم ماژول های فرستنده و گیرنده توسط واحد ابزار دقیق تهیه گردیده و پس از تنظیم های سخت افزاری و نرم افزاری تست و به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: تلاش کارکنان این واحد و مخابرات منطقه باعث شد تا با استفاده از شبکه LAN دیتا از گردنه آهوان به گیرنده نصب شده در تابلوی PLC مرکز انتقال نفت شهید سربرزگر شاهرود انتقال داده شود.

رییس واحد ابزار دقیق بهره برداری بصورت برخط، کاهش ضریب خطا و سرعت بالای انتقال داده ها که یکی از مهمترین پارامترها در بحث توسعه پایدار انتقال فرآورده های نفتی است، را از مزیت های عمده این پروژه ذکر کرد.شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمالشرق؛ وظیفه تامین فرآورده های نفتی استان های شمالشرق کشور را برعهده دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار