38 پروژه فنی، تولیدی و پژوهشی صدا و سیمای مازندران با حضور معاون امور مجلس و استان های سازمان صدا و سیمای کشور افتتاح شد.
کد خبر: ۱۹۱۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴ 03 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، پروژه های فنی صدا و سیما در تقویت شبکه دیجیتال شهرستان نکا و سوادکوه بخشی از این پروژه ها بود که به صورت نمادین از طریق ویدیو کنفرانس به بهره برداری رسید.


برای اجرای این 38 طرح به گفته مسئولان صدا و سیما بیش از 35 میلیارد ریال هزینه شده است و با بهره برداری از آنها برخی از مناطق فاقد پوشش، تحت پوشش شبکه های دیجبتال قرار گرفته است.


با اجرای این طرح ها اهالی شهرستان های بهشهر، نکا، ساری، آمل، نور، تنکابن، رامسر و سوادکوه برنامه های 20 شبکه تلویزیونی ملی و استانی را به صورت دیجیتال دریافت می کنند.


بخشدار مرکزی نکا در حاشیه بهره برداری از ایستگاه تقویت فرستنده دیجیتال در روستای اومال گفت: با افتتاح پروژه های فنی، تولیدی و پژوهشی صدا و سیما در نکا بیش از هفت هزار نفر از جمعیت روستایی بخش مرکزی از این پس می توانند به صورت دیجیتالی شبکه تلویزیونی را دریافت کنند.


عقیل محمودی افزود : افتتاح سامانه دیجیتال 10 وات روستای اومال دریافت 20 شبکه تلویزیونی دیجیتال و 11 شبکه رادیویی اف ام را برای ساکنان روستاهای بریجان ، ولیجی محله ، قلعه سر و ضلع غربی شهر نکا امکان پذیر کرده است .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار