با رقابت شش هزار و ۶۰۰ نفر مسابقات حفظ قرآن کریم در مساجد و مؤسسات قرآنی شهرستان‌های استان اردبیل به طور همزمان آغاز شد.
کد خبر: ۱۹۱۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵ 03 March 2016

به گزارشخبرنگار مهر،مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل صبح پنج‌شنبه در حاشیه این مسابقات تصریح کرد: مسابقات حفظ قرآن در راستای ارتقا جایگاه قرآن و افزایش تعداد حافظان به‌صورت سراسری در تمامی استان‌ها برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام اکبر قیامی با یادآوری برگزاری دوره‌های آموزشی حفظ قرآن توسط اوقاف استان تصریح کرد: در این مسابقات شرکت‌کنندگان مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

وی به برگزاری این آزمون در ۱۱ رشته شامل هشت رشته حفظ ترتیبی و سه رشته حفظ موضوعی اشاره کرد و متذکر شد: آزمون در دو بخش شفاهی و کتبی برگزار می‌شود که در این مرحله آزمون شفاهی را برگزار می‌کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با تأکید به اینکه برگزیدگان آزمون شفاهی در آزمون کتبی شرکت می‌کنند، ادامه داد: در آزمون کتبی نیز سؤالات تستی تخصصی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

وی همچنین از اجرای طرح آموزش غیرحضوری حفظ قرآن کریم خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایتquranhefz.irنسبت به استفاده از امکان ایجاد شده اقدام کنند.

قیامی با اشاره به استقبال قابل‌توجه از این رقابت‌ها به شرکت بیش از شش هزار و ۶۰۰ نفر اشاره کرد و افزود: جوایزی برای برگزیدگان این رقابت‌ها پیش‌بینی شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار