استاندار اردبیل گفت: ایمنی و خدمات‌رسانی به مسافران در فرودگاه اردبیل افزایش یافته است به طوری که این امر هم‌اکنون در حد مطلوب قرار دارد.
کد خبر: ۱۹۱۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۶ 04 March 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، مجید خدابخش در جریان بازدید از ساختمان و ادوات امداد و نجات فرودگاهی در اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه طی چندین سال گذشته حوزه فرودگاهی و پرواز در فرودگاه استان اردبیل به شکل قابل قبولی ارتقای خدمات داشته است که این امر نقش به‌سزایی در توسعه توریسم گردشگری استان اردبیل دارد و ما می‌توانیم با استفاده از این ظرفیت بالقوه زمینه را بیش از پیش برای ورود گردشگران داخلی و خارجی در استان فراهم آوریم.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه فرودگاه و تبادل پروازها در هر کشور و استانی بخش عظیمی از توسعه آن استان را به دنبال دارد باید توجه داشته باشیم تا با حمایت همه‌جانبه از این امر و ارتقای سطح خدمات‌رسانی در بخش پروازهای هوایی به ویژه توریستی نقش ارزنده‌ای را ایفا کنیم چرا که این امر به یقین اقتصاد و اشتغال استان را متحول می‌کند.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه پروازهای فرودگاه اردبیل برخی مواقع به دلیل شرایط آب و هوایی با تاخیر مواجه می‌شود افزود: این امر صرفا دال بر بی‌کیفیت بودن پروازها و بی‌مسئولیتی مسئولان ذی‌ر‌بط نیست که باید در این راستا برای توسعه پروازها از اردبیل را تا سر حد رشد و توسعه برسانیم که این امر نیازمند اعتبارات و توجه و اهتمام کافی از سوی مسئولان مربوطه است.

خدابخش ضمن تقدیر از تیم و اکیپ پرواز و امداد و نجات فرودگاه استان اردبیل اظهار کرد: افرادی که به صورت گمنام خدمت‌رسانی به مردم را سرفصل همه کارهای خود قرار می‌دهند و شبانه‌روز در خدمات‌رسانی به مردم غفلت نمی‌کنند و به جهت تامین سفری امن برای مسافران و ارائه سرویس در زمان پرواز باند فرودگاهی زحمات فراوانی را متحمل می‌شوند شایسته تقدیر و تشکر اساسی هستند.

وی با بیان اینکه کارکنان فرودگاهی همواره در تلاش هستند تا سفری ایمن و راحت را برای مسافران به ارمغان آورند، بیان کرد: باتوجه به اینکه اکیپ امداد و نجات همواره در حالت آماده‌باش هستند و در ارائه خدمات به مسافران لحظه‌ای کوتاهی نمی‌کنند اما این قشر در فصل زمستان مسئولیتی به مراتب سخت بر دوش دارند چرا که در این فصل برف‌روبی باند فرودگاه که موجب کلیر بودن این باند می‌شود کاری بس دشوار است.

استاندار اردبیل با تاکید به نزدیک بودن ایام نوروز و در پیش روداشتن مسافرت‌های متعدد مردم استان وظیفه خطیر و دشوار اکیپ فرودگاهی را خطیر دانست و از آنان خواست تا در ارائه خدمات به مسافران داخلی و خارجی در ایام نوروز هیچ کوتاهی انجام ندهند و به موقع در انجام وظیفه خود و امداد و نجات به مسافران تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار