آیت الله حسینی بوشهری:حاج حسن فخرایی فرزند برومند شهرستان دیّر بود که در مسئولیت هایش همواره می درخشید.
کد خبر: ۱۹۲۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱ 05 March 2016
همه ی یک بندر جمع شده بودند تا وداع بگویند با فرمانده ی مهربان خود/مردم شهرستان دیّر با حضوری گسترده مراسم تشییع باشکوه پاسدار ولایت حاج حسن فخرایی فرمانده سابق سپاه شهرستان دیّر و رئیس اطلاعات سپاه استان بوشهر را برگزار کردند

امروز همه آمده بودند ، آنهایی که دیروز حماسه را خلق کردند و آنهایی که دیروز خود را به عنوان نامزد در معرض انتخاب مردم قرار داده بودند، صیادان و فرهنگیان ، کارگران و کسبه ، کارمندان و دانشجوها و دانشگاهی ها ، همه و همه دوشادوش هم آمده بودند تا به فرزند برومند خود را بدرقه کنند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم باشکوه با تقدیر از مردم قدرشناس گفت:حضور باشکوه مردم در این تشییع بخاطر رهبری عزیز و علاقه مردم به فرزند برومند شهرستان است.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهر افزود: خداباوری، ایمان و قدم صالح این فرزند سپاه باعث گردید که مردم حضور معناداری در این مراسم داشته باشند.
وی گفت: مرحوم حسن فخرایی در فرماندهی سپاه دیر خوب درخشید و هنگامی که مسئولیت اطلاعات سپاه استان را برعهده گرفت همواره کوشا و خادم به انقلاب بود.
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور اظهارداشت: این فرزند برومند شهرستان دیر فردی با اخلاص،دلسوز بود و در همه صحنه های انقلاب حضور داشت.
وی همچنین از حضور حماسی مردم در انتخابات هفتم اسفند قدردانی کرد و گفت: حضور حماسی ملت در انتخابات روز جمعه برای انقلاب و امام (ره) بود.
مرحوم حسن فخرایی فرمانده سابق سپاه دیر و فرمانده اطلاعات سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر روز پنجشنبه گذشته براثر عارضه قلبی دارفانی را وداع گفت.
پیکر مرحوم حسن فخرایی در آرامستان شاهزاده ابوالقاسم شهر دیر آرام گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار