سرپرست حوزه هنری استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،سرپرست حوزه هنری استان سمنان با اشاره به رونمایی از کتاب «سرو سور» به همت این نهاد، گفت: این کتاب شامل خاطرات یکی از مبارزان استان در دوران انقلاب است.
کد خبر: ۱۹۲۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶ 05 March 2016
داوود یاراحمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به برگزاری آئین رونمایی از کتاب «سرو سور» در سالن فرهنگسرای باران شهرستان سرخه با حضور رضوانه دباغ از مبارزان دوران انقلاب، افزود: این کتاب شامل خاطرات خلیل نجار از مبارزان استان سمنان در دوران انقلاب اسلامی نوشته «محمود امامی» و از تولیدات حوزه هنری استان سمنان است که در این مراسم از نویسنده آن نیز تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

وی تصریح کرد: کتاب «سروِ سور» از شش فصل تشکیل شده که «تولد و کودکی»، «مهاجرت به تهران»، «دستگیری»، «کمیته مشترک ضدخرابکاری»، «زندانی قصر» و «در آغوش مردم» عناوین نخستین بخش‌های این فصل‌هاست.

سرپرست حوزه هنری استان سمنان افزود: در صفحات پایانی کتاب «سرو سور» نیز بخش«اسناد و تصاویر» مربوط به خلیل نجار قرار گرفته است.

یاراحمدی با یادآوری اینکه کتاب «سروِ سور» شامل خاطرات «خلیل نجار» از مبارزان شهرستان سرخه در دوران انقلاب اسلامی نوشته «محمود امامی» است، خاطرنشان کرد: این کتاب در ۱۵۲ صفحه و در قطع رقعی با تیراژ دوهزار و ۵۰۰ نسخه در سال از سوی حوزه هنری استان سمنان و انتشارات سوره مهر سازمان تبلیغات اسلامی، ناشر برتر اندیشه و هنر انقلاب اسلامی، در سطح ملی به چاپ رسیده و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار