رییس نمایندگی حمل و نقل و پایانه مسافربری کاشان از جابجایی 50 هزار مسافر در تعطیلات نوروزی با ناوگان حمل و نقل برون شهری از این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰ 06 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان، حامد فلاحی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: این تعداد مسافر از 25 اسفندماه سال گذشته تا 15 فروردین امسال با خرید بلیط و در جریان سه هزار سفر برون شهری به اقصی نقاط کشور جابجا شدند.

وی با اشاره به این که بسیاری از مسافران نیز در نقاط تثبیت شده شهری مسیر اتوبوس ها برای جابجایی به این ناوگان پیوسته اند، افزود: بیشترین جابجایی مسافران در روزهای 29 اسفندماه سال گذشته و 14 فروردین امسال بوده است.

بگفته وی بیشتر سفرها به مقصد تهران و اصفهان با اتوبوس، مینی بوس و سواری انجام شده است.

رییس انجمن شرکت های حمل و نقل مسافر کاشان نیز از فعالیت 13 شرکت حمل و نقل مسافر در این شهرستان خبر داد و گفت: تعداد 80 دستگاه اتوبوس اسکانیا، 120 دستگاه سواری کرایه، 50 دستگاه مینی بوس و 50 دستگاه اتوبوس عادی جابجایی مسافران را توسط این شرکت ها برعهده داشتند.

سیدمحمود واجدی افزود: شرکت های حمل و نقل مسافر کاشان به منظور رفاه حال مسافران در روزهای عادی از ساعت چهار صبح تا هشت شب و در روزهای پیک سفر از 2.30 بامداد تا 9 شب کار جابجایی مسافران را انجام دادند.

بگفته وی به طور میانگین روزانه دو هزار و 500 و سالانه 900 هزار مسافر از شهرستان کاشان توسط این ناوگان به اقصی نقاط کشور جابجا می شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار