تابناک: رییس جمعیت هلال احمر کاشان گفت: حدود 50 هزار مسافر نوروزی از خدمات طرح ایمنی و سلامت مسافران این جمعیت بهره مند شدند.
کد خبر: ۱۹۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵ 06 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان سیدمنصور میرابوطالبی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: جوانان جمعیت هلال احمر کاشان در دو پایگاه این جمعیت به مسافران نوروزی خدمات ارایه کردند که توزیع حدود 20 هزار نقشه راهنما از جمله این خدمات است.

وی با اشاره به خدمات رسانی 40 نیروی جوان در ایستگاه های هلال احمر افزود: در اجرای این طرح بیش از چهار هزار بروشور سلامت و ایمنی و یکهزار و 500 سی دی و تقویم در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفت.

بگفته رییس جمعیت هلال احمر کاشان 605 مسافر نوروزی و افراد حادثه دیده نیز به ایستگاه سلامت و ایمنی به منظور انجام تست فشار خون و قند و دریافت خدمات درمانی مراجعه کردند.

میرابوطالبی همچنین تاکید کرد: 801 کودک نیز در چادر دوستدار کودک با فعالیت های مختلف اعضای هلال احمر آشنا شده و شناخت خود از این جمعیت را به زبان کودکانه نقاشی کردند.

وی به برپایی خیمه های نماز برای مسافران نوروزی اشاره و تصریح کرد: 30 هزار مسافر نوروزی این شهرستان در این خیمه ها به اقامه نماز پرداختند.

طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی سال 94 با شعار 'بی گدار به جاده نزنیم ظریف برانیم' از 25 اسفندماه سال گذشته تا 15 فروردین امسال اجرا شد.

20 هزار جوان در یکهزار پایگاه ثابت و سیار هلال احمر در سطح کشور در قالب این طرح به مسافران نوروزی خدمات ارایه کردند
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :