رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان کرمانشاه گفت: پتانسیل تیم‌داری در لیگ برتر شنا و شیرجه را داریم، اما بی‌پولیم!
کد خبر: ۱۹۳۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶ 06 March 2016
رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان کرمانشاه گفت: پتانسیل تیم‌داری در لیگ برتر شنا و شیرجه را داریم، اما بی‌پولیم!

پیمان جاویدان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، در این باره اظهارکرد: امسال در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های شنا و شیرجه کشور، شناگران کرمانشاهی خوش درخشیدند و افتخار آنها نصیب تیم‌های عمدتا تهرانی شد.

وی ادامه داد: سهند پورحسین و علی سراوند دو شناگر برتر استان کرمانشاه هستند که امسال در قالب تیم پاس قوامین در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور یافتند که این باشگاه در نهایت به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر کشور دست یافت.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان کرمانشاه گفت: همچنین بچه‌های شیرجه رو کرمانشاهی نیز در این دوره از مسابقات لیگ برتر با حضور در تیم نیروی زمینی توانستند عنوان سومی لیگ را ازآن خود کنند.

جاویدان گفت: در حال حاضر رکورد ایران در دو ماده شنا متعلق به شناگران استان کرمانشاه است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین شهرام نظرپور دیگر شناگر استان کرمانشاه که پدیده شیرجه کشور است، عملکردی در سطح جهانی دارد.

این مقام مسئول اظهارکرد: با وجود این همه پتانسیل و توانایی، به دلیل نداشتن بودجه نمی‌توانیم در لیگ برتر تیم داشته باشیم.

جاویدان گفت: تیم‌داری در لیگ برتر باشگاه‌های کشور رقمی حدود 50 تا 60 میلیون تومان پول می‌خواهد که متاسفانه هیات شنا استان چنین اعتباری را ندارد.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو افزود: باتوجه به رایزنی‌هایی که با مدیرکل ورزش و جوانان استان داشته‌ایم امیدواریم سال آینده بتوانیم با دریافت اعتباری در لیگ برتر تیم داری کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار