کد خبر: ۱۹۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۸ 08 March 2016
رقابت های ورزشی بیماری های خاص قهرمانی سراسر کشور، عصر امروز (دوشنبه) با معرفی تیم ها و نفرات برتر در رشت پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این دوره از مسابقات ، 255 ورزشکار از استان های مختلف کشور از روز گذشته (یکشنبه) در چهار رشته شطرنج ، تنیس روی میز ، دارت و تیراندازی در منطقه زیباکنار رشت و در دو بخش بانوان و آقایان با هم به رقابت پرداختند .
ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از رقابت ها در رشته تیراندازی فقط در بخش بانوان و در سایر رشته ها نیز در هر دو بخش بانوان و آقایان به مدت دو روز در منطقه زیباکنار با هم به رقابت پرداختند .
در پایان این رقابت ها و در رده تیمی آقایان ، تیم اصفهان عنوان قهرمانی مسابقات ورزشی بیماری های خاص کشور را کسب کرد ، تیم هرمزگان دوم شد و تیم آذربایجان شرقی در مکان سوم قرار گرفت .
همچنین در پایان رقابت های تیمی بانوان، تیم همدان عنوان نخست مسابقات ورزشی بیماری های خاص کشور را به خود اختصاص داد ، تیم کردستان دوم شد و تیم اصفهان عنوان سوم این رقابت ها را تصاحب کرد .
در روز پایانی این مسابقات و در رشته ورزشی شطرنج در بخش بانوان و رده سنی زیر 25 سال ، مریم بابایی از اردبیل اول شد ، فریبا الیاسی از کردستان در مکان دوم قرار گرفت و مهسا توجیه مقام سوم رقابت های شطرنج بانوان بیماران خاص کشور را تصاحب کرد .
در پایان رقابت های بانوان رده سنی بالای 25 سال نیز ، سولماز عرب پور از استان اصفهان به مقام نخست دست یافت ، ماریا خوانشاه از هرمزگان عنوان دوم را کسب کرد و مریم کوهستانی از گلستان نیز سوم شد .
همچنین در مسابقات شطرنج بخش آقایان و در رده سنی زیر 25 سال ، رسول چناری از فارس عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد ، حامد بخشی نژاد از یزد و حسن فاتحی پور از قم به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند .
در رقابت های رده سنی بالای 25 سال مردان نیز ، رضا نوروزپور از گیلان مقام قهرمانی را کسب کرد ، مهرداد فرهادی از آذربایجان شرقی دوم شد و ایمان بخششی از یزد عنوان سوم این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار