معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه از ساماندهی روستای گردشگری پیران و آبشار این مکان تفریحی در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۱۹۴۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸ 08 March 2016
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه از ساماندهی روستای گردشگری پیران و آبشار این مکان تفریحی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا مجتبی نیک کردار روز سه شنبه در حاشیه بازدید از شهرستان سرپل ذهاب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیران یکی از روستاهای گردشگری سرپل ذهاب است و با توجه به اینکه مسیر تردد این روستا از وضعیت مناسبی برخوردار نیست جاده آن در سال آینده آسفالت می شود.

وی اظهار کرد: با توجه به گردشگر پذیربودن روستای پیران ساماندهی آبشار این منطقه نیز دردست بررسی است که پس از تامین و تصویب اعتبار مورد نیاز این طرح در آینده نزدیک اجرایی و عملیاتی می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه همچنین روند پیشرفت فیزیکی طرح های عمرانی در دست اقدام در سرپل ذهاب را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: 11 طرح عمرانی از جمله عملیات بهسازی میدان فردوسی، استخر سرپوشیده، آسفالت خیابان ها، سنگ فرش معابر، بهسازی بازارچه محلی و بازار زیرزمینی سرپل ذهاب با میانگین پیشرفت فیزیکی 80 درصد در دست اقدام است.

نیک کردار اظهار داشت: با صحبت های صورت گرفته با شهرداری سرپل ذهاب درصدد هستیم تا مشکلات چهار روستای الحاقی به این شهرستان نیز رفع شود.

فرماندار سرپل ذهاب نیز گفت: با توجه به الحاق چهار روستای زعفران، کوییک، احمد آباد ، پاونار به این شهرستان پیگیری های لازم برای ایجاد تغییرات در طرح تفصیلی شهر در دستور کار قرار گرفته است.

جهانبخش حیدری افزود: با بازدید میدانی صورت گرفته از مجموعه جاذبه های طبیعی شهرستان و به ویژه روستای پیران به عنوان یکی از قطب های گردشگری در سرپل ذهاب ایجاد بستر مناسب و اعطای تسهیلات بیشتر برای ایجاد زیرساخت های مناسب گردشگری در این منطقه ضروری است.
سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه بیش از 85 هزار نفر جمعیت دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار