معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار مهران از اجرای طرح ویژه ساماندهی بساط گستران در بازار این شهر مرزی خبر داد.
کد خبر: ۱۹۵۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ 09 March 2016

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار مهران از اجرای طرح ویژه ساماندهی بساط گستران در بازار این شهر مرزی خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛حسین نظری افزود: ساماندهی بساط گستران یکی از طرح های انضباط شهری و از مطالبات جدی مردم و کسبه بازار است که بدنبال درخواست های مکرر آنها انجام می شود.
وی اظهار کرد: مکان های ویژه ایی در نقاط مختلف شهر در قالب شب بازار و روز بازار برای بساط گستران در نظر گرفته شده است و آنان می توانند در زمان های خاص در این مکان ها فعالیت داشته باشند.
معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار مهران گفت: برای ساماندهی دست فروشان در بلوار امامزاده سید حسن(ع) و برخی دیگر از خیابان های شهر نیز در حال برنامه ریزی برای ایجاد بازارهایی هستیم تا این افراد هم بتوانند معیشت خود را تامین کنند و هم نگرانی در این زمینه نداشته باشند.
نظری تاکید کرد: کار مطالعات مکان بازارچه برای دست فروشان سهر مهران در حال انجام است بنابراین با جمع آوری سد معبرها از سطح معابر و خیابان ها بزودی شاهد بهبود سیمای شهری مهران خواهیم بود.
وی با اشاره به راه اندازی بازار یک روزه در این شهرستان یادآور شد: در تلاشیم تا چهارشنبه بازار یا جمعه بازار در این شهر راه اندازی کنیم و مکان این بازارچه نیز در ابتدای شهر پیش بینی شده تا شهروندان نیازهای خود را از این بازارچه ها تهیه کنند.
شهرستان مهران در 85 کیلومتری جنوب غربی ایلام قرار دارد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار