در بازی برگشت مرحله نهایی بیست وچهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی دسته یک کشور مصدومیت و محرومیت بازیکنان مازندرانی کار دستشان داد تا مقام قهرمانی به اراکی‎ها برسد.
کد خبر: ۱۹۵۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹ 09 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، تیم‎های سازمان عمران شهرداری ساری و شهرداری اراک فینالیست‎های دیدار نهایی بیست وچهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک کشور در حالی به میزبانی ساری برگزار شد که نتیجه آن قهرمانی تیم میهمان در سالن سیدرسول حسینی ساری بود.
در حالیکه نتیجه رقابت دو تیم در دیدار رفت مرحله پایانی که یکشنبه 16 اسفندماه شده بود با شکست 2بر3 سازمان عمران در اراک همراه بود، در بازی برگشت نیز مصدومیت و محرومیت بازیکنان مازندرانی مهمترین دلیل تکرار شکست در برابر حریف بود تا شهرداری ساری که پیش از این صعود به رقابت‎های لیگ برتر والیبال مردن ایران را مسجل کرده بود به نائب قهرمانی این رقابتها بسنده کند.
شهرداری اراک دست‎ اول و چهارم و پنجم را به ترتیب با نتایج 25بر20 و25بر18 و 15بر12 پیروز شد اما در مقابل سازمان شهرداری ساری هم دست دوم و سوم را با نتایج 25بر16 و 25بر 18 برد، با این وجود استان والیبال‎خیز مازندران در فصل آینده مسابقات لیگ برتر والیبال کشور، تیم‎های کاله آمل و سازمان عمران شهرداری ساری را به عنوان نمایندگان خود خواهند داشت.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار