مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: طرح حمایت غذایی اقشار کم‌درآمد اردبیل تا پایان سال جاری تداوم دارد.
کد خبر: ۱۹۵۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶ 10 March 2016

بهزاد ستاری صبح پنج‌شنبه در حاشیه مراسم ساماندهی طرح‌های حمایتی بهزیستی ویژه عید بهخبرنگار مهرگفت: توزیع طرح حمایت غذایی بین مددجویان و معلولان تحت پوشش واجد شرایط بهزیستی از ابتدای بهمن‌ماه سال جاری آغازشده است.

وی افزود: این طرح در راستای حمایت از اقشار کم‌درآمد و تحت پوشش نهادهای حمایتی به صورت سراسری اجرا می‌شود و اسامی واجدین شرایط از سامانه هدفمندسازی یارانه‌ها احصا شده است.

مدیرکل بهزیستی استان در خصوص تعداد خانوارهای تحت پوشش این طرح در استان اردبیل به رقم مشخصی اشاره نکرد و متذکر شد: به دلیل اجرای آن در سطح ملی تا پایان اجرای طرح نمی‌توان آمار دقیق احصا کرد.

به گفته ستاری خانواده‌های تحت پوشش واجد شرایط اداره کل بهزیستی استان اردبیل بر اساس تعداد اعضا از سبد کالای طرح حمایت غذایی شامل مرغ، برنج و کنسرو مرغ استفاده می‌کنند.

وی افزود: برای خانواده‌های یک نفره ۱.۵ کیلوگرم مرغ، دو قوطی کنسرو مرغ و چهار کیلوگرم برنج، برای خانواده‌های دو تا چهارنفره سه کیلوگرم مرغ، چهار قوطی کنسرو مرغ، هشت کیلوگرم برنج و برای خانواده‌های پنج‌نفره و بیشتر ۴.۵ کیلوگرم مرغ، شش قوطی کنسرو مرغ و ۱۲ کیلوگرم برنج پیش بینی شده است.

مدیرکل بهزیستی استان تصریح کرد: افرادی که مشمول دریافت سبد حمایتی هستند می‌توانند با مراجعه به یکی از فروشگاه‌های اسکاد، فرهنگیان، امکان، اتکا، رفاه، سپه، تعاونی‌های مصرف محلی و روستایی و با استفاده از کارت یارانه نسبت به تحویل اقلام مورد نظر اقدام نمایند.

ستاری تأکید کرد: علاوه بر این بهزیستی در آستانه عید نوروز نیز برخی اقلام حمایتی را بین جامعه هدف نیازمند خود توزیع می کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار