مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان:
این اتحادیه در دوران پس از انقلاب اسلامی ، همواره به وظیفه پیام رسانی خود برای حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی به نیکی عمل کرده است.
کد خبر: ۱۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶ 07 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، اسماعیل جانعلی پور در آیین معارفه مسوول جدید انجمن های اسلامی دانش آموزان آستارا در محل اداره آموزش و پرورش این شهرستان گفت : این اتحادیه در دوران پس از انقلاب اسلامی ، همواره به وظیفه پیام رسانی خود برای حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی به نیکی عمل کرده است.

وی حضور نماینده مقام معظم رهبری در این اتحادیه را از مهمترین ویژگی های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان دانست و افزود : نگاه ویژه آموزش و پرورش به اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از دیگر ویژگی های مثبت این اتحادیه می باشد.

مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان اظهار کرد : این اتحادیه در راستای توسعه نرم افزاری و توجه به نقاط مغفول سند راهبردی آموزش و پرورش قدم های مثمری را برداشته است.

وی با بیان اینکه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی فقط در مقطع متوسطه فعالیت مستقیم دارد ، ادامه داد : ایجاد زمینه مناسب بر اساس اخوت اسلامی ، آموزش کیفی و موثر تعالیم اسلامی و تربیت قرآنی ، ارائه آگاهی های لازم و صحیح در زمینه مسائل سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و تبعیت از اندیشه های امام خمینی(ره) و فرامین مقام معظم رهبری از اهداف مهم تشکیل این اتحادیه است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرزی بندر آستارا نیز در این آیین ، خون شهدا را باعث تداوم ارزش های اسلامی در کشور خواند و اظهار کرد : امنیت و آسایشی که در کشور حاکم است مرهون جانفشانی های شهداست و شایسته است با تمام توان و با جان و دل از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب پاسداری کنیم.

محمد جعفر هاشمی با بیان اینکه فعالیت در اتحادیه های انجمن های اسلامی فرصتی ارزشمند برای دانش آموزان محسوب می شود ، افزود : دانش آموزان با قدر دانستن از فرصت به دست آمده باید با بصیرت ، ارزش ها و مقدسات نظام جمهوری اسلامی را حفظ کنند.

وی انعکاس مسائل و مشکلات دانش آموزان توسط اعضای اتحادیه های انجمن های اسلامی در راستای کیفیت بخشی به برنامه های فرهنگی را مهم عنوان کرد.

به گزارش ایرنا؛ در این آیین با تقدیر از زحمات ذکرالله امینی مسوول سابق اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بندر آستارا ، مرتضی هاشمی نسب به عنوان مسوول جدید این انجمن معرفی شد.

افزون بر 376 هزار دانش آموز در بیش از پنج هزار و 700 واحد آموزشی استان گیلان تحصیل می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار