معاون بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:
معاون بهره‌برداری شرکت مهندسی شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: پروژه مجتمع آبرسانی ونارچ در سه ماهه نخست سال95 به بهره‌برداری رسیده و بیش از 400 خانوار از آب بهداشتی برخوردار می‌شوند.
کد خبر: ۱۹۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸ 11 March 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم، حمیدرضا تشیعی در بازدید از مجتمع‌های آبرسانی روستاهای استان قم گفت: در بازدیدهایی که از روند اجرای پروژه‌های آبرسانی شرکت آبفا روستایی قم به عمل آمد مشاهده شد که با تلاش‌های به عمل آمده سطح کیفی و کمی پروژه‌ها به طور قابل مشهود ارتقاء یافته است.

وی افزود: پروژه مجتمع آبرسانی ونارچ در سه ماهه نخست سال95 به بهره‌برداری رسیده و بیش از 400 خانوار از آب بهداشتی و پایدار برخوردار شده و مشکل بی آبی آنها برطرف می‌شود.

معاون بهره‌برداری شرکت مهندسی آبفا کشور ادامه داد: پروژه مجتمع آبرسانی سه روستای علی آبادنیزار، قلعه چم و چاله گنبد نیز که با بودجه‌ای بالغ بر 40 میلیارد ریال و از محل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(بنیاد برکت) تأمین اعتبار می‌شود در سال 1395 و در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید و ضمن حل مشکل بی آبی این سه روستا، کم‌آبی و بی‌آبی تمام روستاهای بالای 20 خانوار استان رفع می‌شود.

تشیعی گفت: در اجرای پروژه‌ها ملاحظات و تمهیدات فنی و بهره‌برداری دیده شده است که از جمله این تمهیدات استفاده از مصالح و لوله‌های با کیفیت بسیار بالا و پیش بینی برق اضطراری برای جلوگیری از اخلال در امر آبرسانی است.

وی با اشاره به کیفیت بالای اجرای پروژه‌ها گفت: آبفار قم در زمینه بهره‌برداری و نگهداری از تأسیسات نیز از شرکت‌های پیشرو است و در حرکتی که از سال گذشته شروع شده بخش عمده‌ای از تأسیسات آبرسانی که دچار فرسودگی شده بودند را با بودجه‌های داخلی و جاری اصلاح، بازسازی و چرخه خدمت رسانی وارد کرده است.

معاون بهره‌برداری شرکت مهندسی آبفا کشور اضافه کرد: شرکت آبفار قم در زمینه تأمین اعتبار پروژه‌های عمرانی نیز از شرکت‌های شاخص در سطح کشور است که از جمله آنها تأمین اعتبار پروژه‌های مهم مجتمع‌های آبرسانی ونارچ، سه روستایی علی آباد نیزار و فاز 3 سلفچگان از محل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(بنیاد برکت) است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار