کارگردان"خاتون" در گفتگو با تابناک:
تابناک: با آمدن پیرمردی به نام قلمکار که ادعا می کند برای ادای دین چند میلیاردی باید با خاتون ملاقات کند....
کد خبر: ۱۹۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸ 07 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان، سریال "خاتون" یکی از سریال های پربیننده این روزهای صدا و سیما است که با همکاری هنرمندان اصفهانی و تهرانی ساخته شده ، این روزها روی آنتن ملی است.

مرتضی آتش زمزم در گفتگو با تابناک در مورد جزئیات و داستان این سریال تلویزیونی اظهار داشت: این فیلم، داستان شخصیتی است که دامادهایش او را تشویق می کنند تا خانه قدیمی اش را خراب کند و به جای آن ساختمانی سه طبقه بسازد تا دامادها هم صاحب خانه شوند.

وی در ادامه داستان این فیلم افزود: دامادهای شخصیت سریال، ساختمان مربوط به خودشان را می سازند ولی طبقه خاتون در میان دعوای همیشگی باجناق ها نیمه کاره می ماند.

کارگردان سریال" خاتون" تصریح داشت: خاتون که قصد داشت آنها را خانه دار کند، حالا خودش بی خانه می شود و برخوردها و دعواها سبب می شود که او بی خبر خانه دخترها را ترک کند.

وی گفت:غیبت خاتون همزمان می شود با آمدن پیرمردی به نام قلمکار که ادعا می کند برای ادای دین چند میلیاردی باید با خاتون ملاقات کند...

آتش زمزم به عوامل این سریال نیز اشاره کرد و افزود: نویسنده این سریال؛ مجید شاکرین، تهیه کنندگان؛ محسن آتش زمزم و مرتضی آتش زمزم، کارگردان؛ مرتضی آتش زمزم، مدیر برنامه ریزی ودستیار کارگردان؛ مهرداد یزدانی هستند.

وی اضافه کرد: مدیرتولید؛ مجتبی آتش زمزم، جانشین تولید؛ ابوالفضل آتش زمزم، دستیار دوم کارگردان؛سعید منتظری، مدیر فیلمبرداری؛ بایرام فضلی، صدابردار؛ مسعود اردلانی، طراح گریم؛ علی اکبر بهادری، طراح صحنه و لباس؛ امیرحسین مدرس، تدوین؛ کاووس آقایی، مجری طرح؛ بهرام زنده دل ثابت هستند.

کارگردان "خاتون" ادامه داد: این مجموعه تهیه شده در شبکه اصفهان با همکاری گروه فیلم و سریال شبکه ۵ سیما است.

گفتنی است؛ این سریال در 27 قسمت از شنبه 15 فروردین ماه و از ساعت ۸شب از شبکه پنج سیما پخش میشود و تکرار آن ساعت ۲۳ و روز بعد ساعت ۱۶:۳۰ پخش می شود و پس از پخش از شبکه شما و دیگر شبکه های استانی و ملی نیز پخش خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار