مسئول مرکز مدیریت راه های ارتباطی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: مسافران نوروزی قبل از سفر و یا هنگام ورود به جاده های ارتباطی از طریق سامانه 141 از وضعیت مسیرها مطلع شوند.
کد خبر: ۱۹۶۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲ 12 March 2016
مسعود خوشکام در گفت و گو با ایرنا افزود: این سامانه گویا، بطور شبانه روز آماده پاسخگویی به مسافران نوروزی جهت تردد ایمن در مسیرهای ارتباطی است.
وی اظهار کرد: اکیپ های بحران نیز از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان تشکیل شده است تا در صورت وقوع حوادث غیرمترقبه در ایام تعطیلات نوروز نسبت به امدادرسانی لازم و به موقع اقدام کنند.
خوشکام با بیان اینکه با برنامه ریزی ها و تدابیر صورت گرفته در زمان حاضر هیچ مشکلی برای تردد در مسیرهای ارتباطی این استان وجود ندارد افزود: استان زنجان از پنج هزار و 700 کیلومتر راه ارتباطی اصلی، فرعی و روستایی برخوردار است.
وی با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز سال 95 این اداره کل با همکاری پلیس راه روستایی استان در مسیرهای ارتباط روستایی نیز خدمات رسانی خواهند کرد اظهار داشت: در طرح نوروزی 425 نیرو در قالب 50 اکیپ و 225 خودرو سبک، سنگین و نیمه سنگین در اداره کل و 28 راهدارخانه استان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی خواهند بود.
خوشکام یادآور شد: هیجدهمین نشست کمیسیون ایمنی به منظور هماهنگی و آماده سازی ارگان های امدادرسان و خدمات رسان جاده ای اعم از پلیس راه، فوریت های پزشکی، جمعیت هلال احمر، پزشکی قانونی و راه و شهرسازی استان زنجان برگزار شد و هر یک از حاضرین برنامه های و میزان آمادگی خود را برای یاری رسانی در یاری رسانی به مسافران نوروزی بیان داشتند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار