مدير كل اجتماعي استانداري يزد:
مدير كل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد اظهار كرد: مسئله داشتن يك خانواده سالم و بالنده و كاهش طلاق در جامعه بايد به يك دغدغه در بين مردم و مسئولين تبديل شود.
کد خبر: ۱۹۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰ 07 April 2015
داشتن خانواده سالم بايد به يك دغدغه تبديل شودبه گزارش تابناک یزد، "مجيد جواديان زاده" در سومين جلسه شوراي راهبردي و اتاق فكر خانواده سالم و بالنده با اشاره به اقدامات گذشته اين شورا، گفت: شايسته است در بحث داشتن خانواده سالم و بالنده و كاهش طلاق به يك مديريت يكپارچه دست يابيم.

وي افزود: در همين راستا سند خانواده سالم و بالنده در حال تدوين است و در اين طرح نگاه جامعي به فعاليت‏‏هاي دستگاه‎‎هاي حوزه اجتماعي و فرهنگي شده است.

اين مسئول ادامه داد: در اين سند عمق بخشيدن به مبحث داشتن خانواده سالم و بالنده در اولويت قرار دارد و پس از تدوين به ادارات و دستگاه‏‏هاي اجرايي ارسال خواهد شد.

جواديان زاده در پايان ابراز اميدواري كرد كه در سال جديد شاخص‏‏هاي توسعه اجتماعي و فرهنگي استان از رشد مناسب‏‏تري نسبت به گذشته برخوردار شود.

در اين نشست هر كدام از اعضاي شوراي راهبردي خانواده سالم و بالنده به بيان ديدگاهها و نظرات خود در ارتباط با كاهش طلاق و داشتن خانواده سالم پرداختند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار