ناظر پولی بانک مرکزی در استان همدان از توزیع اسکناس نو در روز چهارشنبه در همدان خبر داد و گفت: شعب ویژه‌ای برای این منظور در همدان مشخص شده است.
کد خبر: ۱۹۷۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷ 15 March 2016

ناظر پولی بانک مرکزی در استان همدان از توزیع اسکناس نو در روز چهارشنبه در همدان خبر داد و گفت: شعب ویژه‌ای برای این منظور در همدان مشخص شده است.

به گزارش تسنیم،عباس سلامی اظهار داشت: توزیع اسکناس نو در شعب منتخب بانک‌ها از ساعت 15 لغایت 17 روز چهارشنبه 26 اسفند ماه در بسته‌بندی‌های یک و دو میلیون ریالی مشتمل بر ترکیبی از اسکناس‌ها برای عموم شهروندان همدان انجام می‌شود.

وی افزود: تمهیدات لازم برای توزیع اسکناس‌های پنجاه هزار ریالی، یکصد هزار ریالی و ایران چک‌های پانصد هزار ریالی نو از طریق دستگاه‌های خودپرداز نیز فراهم شده و در روزهای آینده انجام می‌شود.

سلامی تصریح کرد: مردم همدان نگران تامین اسکناس نو نباشند چرا که اسکناس نو به میزان کافی در خودپرداز بانک‌های مختلف در نظر گرفته شده و به روزهای آینده مردم می‌توانند اسکناس‌های نو را از خودپردازها دریافت کنند.

وی شعبات توزیع اسکناس نو را به شرح زیر اعلام کرد:

1-بانک ملی شعبه مهدیه واقع در خیابان مهدیه

2-بانک صادرات شعبه مرکزی واقع در خیابان شریعتی

3-بانک تجارت شعبه مرکزی واقع در ابتدای بلوار خواجه رشید

4-بانک کشاورزی شعبه شهید نفیسی واقع در میدان آرامگاه بوعلی سینا

5-بانک رفاه شعبه شهدا واقع در خیابان شهدا

به گزارش تسنیم؛ شعب بانک ملی در رزن، دمق، قهاوند، فامنین، فیروزان، شاهنجرین، سرکان و حسین‌آباد نیز در روز چهارشنبه 26 اسفند ماه امسال مبادرت به توزیع اسکناس نو خواهند کرد


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار