فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد
تابناک: فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: در سال گذشته 32 تن مواد مخدر در استان اصفهان کشف شد که رتبه نخست در کشفیات مواد مخدر در کشور بود.
کد خبر: ۱۹۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷ 07 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، عبدالرضا آقاخانی پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان چادگان اظهار کرد: نیروی انتظامی استان اصفهان منشاء خدمات زیادی در حوزه امنیت و کشف جرایم بوده، به طوری که در سال گذشته 32 تن مواد مخدر در استان اصفهان کشف شد که رتبه نخست در کشفیات مواد مخدر در کشور بود.

عبدالرضا آقاخانی افزود: اختصاص زمین مناسب برای احداث فرمانده انتظامی شهرستان چادگان یکی از دغدغه‌های جدی این فرماندهی بود که خوشبختانه با پیگیری مسئولان شهرستان این امر محقق شد.

وی با بیان اینکه در سال 93 در کاهش تصادفات و فوتی، استان اصفهان رتبه نخست را کسب کرد،‌ اظهار داشت: فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در بحث سلامت و تکریم ارباب رجوع رتبه نخست را در بین ادارات استان اصفهان کسب کرد.

به گزارش فارس، ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان چادگان در زمینی به مساحت 15 هزار متر با زیربنای 600 متر در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال تا پایان سال جاری احداث می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار