معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: روستای پیران در شهرستان سرپل‌ ذهاب با ۱۰ باب مسافر کاشانه در ایام نوروز پذیرای مهمانان است.
کد خبر: ۱۹۸۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ 15 March 2016
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: روستای پیران در شهرستان سرپل‌ ذهاب با ۱۰ باب مسافر کاشانه در ایام نوروز پذیرای مهمانان است.

جعفر نصوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با اشاره به آبشار دیدنی پیران در شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: شهرستان‌های این استان هم‌چون شهرستان سرپل ذهاب با آثار دیدنی و گردشگری فراوان هر سال میزبان مسافران و گردشگران زیادی است و احداث مسافر کاشانه نیز سهم به‌سزایی در رونق گردشگری روستاها دارد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: روستای هجیج در شهرستان پاوه نیز با طبیعت زیبا و مکان‌های مذهبی یک باب مسافر کاشانه در ایام نوروز مکان مناسبی برای اسکان مسافران و گردشگران محسوب می‌شود.

نصوری با اشاره به روستاهای سفید برگ، شمشیر و هجیج گفت: عملیات بهسازی این روستاها با هدف گردشگری و با حفظ بافت تاریخی همراه با پرداخت تسهیلات برای احداث مسافر کاشانه انجام می‌شود.

وی به پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی واحدهای روستایی اشاره کرد و افزود: امسال به ازای هر واحد روستایی با هدف گردشگری جهت مقاوم‌سازی 15 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است با توجه به اینکه روستاهای مذکور برای اقامت مسافران با همکاری شرکت‌های خدمات مسافرتی به گونه‌ای مناسب برای رفاه مسافران ساماندهی شده‌اند.

نصوری پیرامون روستاهای با هدف گردشگری استان کرمانشاه که برای بهسازی در برنامه قرار دارند اظهار کرد: عملیات بهسازی با حفظ بافت تاریخی 10 روستا از 14 روستای در برنامه برای سال 95 با تخصیص اعتبار اجرا می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار