عسگری خبر داد:
تابناک: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان از برگزاری راهپیمایی در استان اصفهان در حمایت از مردم مظلوم یمن خبر داد.
کد خبر: ۱۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 07 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، جعفر عسگری با توجه به ورود نیروهای ویژه عربستان سعودی برای عملیات نظامی در خاک یمن اظهار داشت: مردم استان اصفهان برای حمایت از مردم مظلوم یمن در طول هفته جاری راهپیمایی برای دفاع از مردم مظلوم و بی دفع این خطه خواهند داشت.

وی با توجه به زمان بندی راهپیمایی در استان اصفهان افزود: در شهرستان های کاشان، دهاقان، خمینی شهر، فلاورجان، شهرضا، برخوار، گلپایگان، سمیرم، بهارستان، خور و بیابانک، فریدن، نظنز، چادگان، جرقویه سفلی، کوهپایه و نجف آباد این راهپیمایی در تاریخ ۲۱ فروردین انجام خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان بیان داشت: راهپیمایی در دفاع از مردم بی دفاع یمن در شهرستان نجف آباد در تاریخ ۱۴ فروردین ماه انجام شده است.

در شهرستان اصفهان، لنجان، شاهین شهر و میمه، مبارکه، آران و بیدگل، اردستان، تیران و کرون، سپاهانشهر، فریدونشهر، بویین میاندشت، خوانسار، بن رود، جلگه، قهجاورستان و نایین در روز جمعه ۲۸ فروردین برگزار می شود.

به گزارش مهر، از ۱۳ روز پیش نیروهای عربستان سعودی برای عملیات نظامی وارد خاک یمن شده اند و ۱۰ کشور در این تجاوز نظامی مشارکت دارند که شامل اعضای شورای همکاری خلیج فارس‌ به جز کشور عمان، به علاوه ترکیه، اردن، مصر و سودان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :