برای دیدار با استقلال تهران/
تابناک: تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان برای دیدار با استقلال تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در غیاب دو بازیکن مصدوم راهی تهران می‌شود.
کد خبر: ۱۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸ 07 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ظهر پنجشنبه برای برگزاری دیدار روز جمعه خود مقابل استقلال تهران در ورزشگاه آزادی، راهی پایتخت می‌شوند.

قرار است سبزپوشان اصفهانی بعد از دو جلسه تمرین امروز در اصفهان، فردا چهارشنبه نیز در این شهر به تمرین بپردازند و تمرین روز پنجشنبه این تیم نیز در تهران برگزار می‌شود.

ذوب‌آهن برای این دیدار دو بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد و اسماعیل فرهادی و اکبر ایمانی در دیدار مقابل استقلال تهران غایب هستند.

فرهادی که از حدود یک ماه پیش به دلیل مصدومیت در تمرینات تیم اصفهانی غایب بوده، همچنان نمی‌تواند برای تیم اصفهانی به میدان برود.

همچنین اکبر ایمانی نیز که از ناحیه پا با مصدومیت مواجه شده، در دیدار روز جمعه تیم اصفهانی مقابل استقلال تهران غایب خواهد بود و در این بازی به میدان نخواهد رفت.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۹ روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار