این روند غیرقانونی حتی اگر سه ماه از ثبت درخواست تعمیر توسط مشترکان و انتظار آنان برای تغییر مکان یک خط تلفن گذشته باشد برقرار است و التماس هم کاری از پیش نخواهد برد.
کد خبر: ۱۹۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۶ 16 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، قدیمی‎ها می‎گفتند «روزی می‎رسد که مالیات بر حرف زدن نیز در جهان مرسوم می‎شود و چه پولدار خواهد بود مجموعه‎ای که این مبالغ را دریافت می‎کند!» اما وضعیت این روزهای مخابرات مازندران هرچند قسمت اول حرف قدما را محقق کرده ولی مخابرات وضعیت نابسامان اقتصادی خود را از طریق پرداخت نکردن حقوق و مزایای کارکنان ظاهر کرده است.

ماجرا از این قرار است که پرداخت نکردن 2 تا 3 ماه حقوق، مزایا و عیدی به همراه حق بیمه! کارکنان مخابرات در بسیاری از شهرهای مازندران موجب تعطیلی، تجمع و حتی دریافت حقوق کارکنان از مردم شده است.

تجمع امروز کارکنان مخابرات آمل و تعطیلی مخابرات گلوگاه به دلیل پرداخت نشدن حقوق و کارمندان و تکالیف کارفرمایان نکته عجیبی است که وقتی در کنار دریافت حقوق برخی از کارکنان توسط مردم! قرار می‎گیرد، قضیه را بیش ازاین بغرنج کرده است.

شنیده شده برخی از ماموران تعمیرات خطوط و انتقال اشتراک تلفن در برخی از شهرها از جمله میاندورود به دلیل پرداخت نشدن حقوق ماه‎های مکرر خود آنهم در آستانه سال جدید بدون دریافت وجه از مشترکان هیچ اقدامی برای رفع خرابی خطوط نمی‎کنند.

این روند غیرقانونی حتی اگر سه ماه از ثبت درخواست تعمیر توسط مشترکان و انتظار آنان برای تغییر مکان یک خط تلفن یا حتی گاهی چند هفته از خرید تلفن جدید گذشته باشد! برقرار است و التماس هم کاری از پیش نخواهد برد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار