فاز نخست کارخانه بخاری گازی کم مصرف هوشمند با حضور استاندار همدان، فرماندار و امام جمعه رزن و جمعی از مسئولان اجرائی بهره برداری شد.
کد خبر: ۱۹۹۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸ 19 March 2016
فاز نخست کارخانه بخاری گازی کم مصرف هوشمند با حضور استاندار همدان، فرماندار و امام جمعه رزن و جمعی از مسئولان اجرائی بهره برداری شد.

به گزارش ایرنا، شرکت تولیدی و صنعتی شوکت (عضو گروه صنعتی پیروی) با همکاری نزدیک با شرکت بین المللی 'گروه سیلی' و انتقال تکنولوژی روز جهان از این شرکت، برای نخستین بار در کشور اقدام به ساخت بخاری گازی کم مصرف هوشمند کند.

در حال حاضر نسل جدید بخاریهای گازی در بسیاری از کشورهای اروپایی ، ژاپن ، استرالیا و آمریکا استفاده شده است و با بهره گیری از این بخاریها مزایای زیادی شامل مردم شده است.

بهینه شدن و کاهش چشمگیر مصرف گاز طبیعی به عنوان ثروت ملی، افزایش بازده حرارت بخاری گازی، از بین رفتن ریسک ایمنی بخاریهای گازی و نجات جان انسانهایی که هر ساله در اثر مسمومیت با گاز CO 2 جان خود را از دست می دهند از مزیتهای این بخاری است.

از دیگر مزایای این بخاری، کاهش تولید گازهای گلخانه ای و کمک به حفظ محیط زیست ، تنفس هوای پاک و سرشار از اکسیژن در فضای داخل خانه، امکان بهره گیری از درها و پنجره های دو جداره بدون نگرانی از سنگین شدن هوای داخل خانه، عدم امکان سوختگی در اثر تماس با بدنه بخاری و حفظط سلامت اعضای خانواده بخصوص کودکان، است.

عملیات اجرایی این طرح اوایل سالجاری آغاز شد و فازنخست آن امروز با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار