امروز به یاد همه رفتگان،گرداگرد آرامستان ها را قدم می زنیم،به یاد آنانی که تا دیروز هم دوش و هم گام زندگی مان بودند و امروز جای خالی شان ،فریاد می زند.
کد خبر: ۱۹۹۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶ 17 March 2016
به گزارش تابناک قم، امروز در آرامستان هایی قدم می زنیم که هر کس عزیزی را به امانت در دل آن به خاک سپرده.

امروز آمده ایم تا بگوئیم اگر چه به یاد رفتگان هستیم اما شما از یاد رفته زندگی های پر دغدغه امروز ما نیستید.

امروز آمده ایم تا فراموش نکنیم قدر دان همه لحظه های زندگی و عزیزان خود باشیم چرا که دیر یا زود ما نیز جزء کاروان رفتگان خواهیم بود.

در کنار هر مزاری که می نشینیم در حسرت از دست دادن و قدر ندانستن هایمان آهی خواهیم کشید و فاتحه ای خواهیم فرستاد بر آنانی که همه سهم امروز شان از زندگی،یادی از خاطراتشان و دعایی برای مغرفت شان است.

امروز در کنار عطر گلاب و حلوا و گل های بهاری،جای همه رفتگانی که دیروز بودند و امروز تنها یاد و خاطراتی را بر جای گذاشته اند خالی می کنیم.

جای خالی عزیزان قطعا گویای آن است که یادمان باشد فردا نیز جای خالی ما، دل عزیزان مان را دلگیر می سازد و کاش به گونه ای از ما یاد کنند که سهم فردای ما از زندگی آنها، تنها خاطرات خوب باشد.

امروز آمده ایم تا یادی کنیم از آنانی که چشم به راه ما بوده اند و غباری پاک کنیم از سنگ نوشته هایی که به یادمان می آورند که دیروز بودند و ما فرصت های زیادی را در گذران زندگی و در گیر و دار غفلت با آنها از دست داده ایم و مبادا امروز نیز فرصت های زیادی را از کف بدهیم.

امروز آمده ایم تا بگوئیم اگر چه می گویند خاک سرد است اما دل های ما مالامال از گرمای خاطراتی است که برای ما بر جای گذاشته اید...

امروز در آخرین پنج شنبه سال ،گل سر سبد زیارت های قبور،دیداری با شهداست که همچنان زنده اند و تنها جسم شان زیر خاک خفته اما با زبان بی زبانی،تلنگری به لحظه های ما می زنند تا یادمان باشد که برای چه جان شیرین و عمر گرانبهای خود را در سبدی از اخلاص گذاشته و سوی معبود پر کشیدند.

امروز، روز تجدید بیعت با پرستوهایی است که جام شهادت را نوشیدند تا ما ساده و بی تفاوت از کنار ارزشهایی که برایش جان داده اند عبور نکنیم؛تا ما عابرانی فراموش کار نباشیم....
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار