مسئول واحد آفرینش‌‌های ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی: دومین جایزه ادبی ارومیه در بخش داستان با حضور حداکثری نویسندگان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴ 07 April 2015

مصطفی قلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار کرد: دومین جشنواره جایزه ادبی ارومیه در بخش داستان ویژه استان آذربایجان ‌غربی امسال برگزار می‌شود، که به طور قطع با حضور حداکثری نویسندگان و فعالان عرصه ادب و هنر روبه‌رو خواهد شد.

وی آخرین مهلت برای ارسال آثار را 15 اردیبهشت ماه سال 1394 عنوان و تصریح کرد: بنابراین باید توسط رسانه‌های جمعی استان اطلاع‌رسانی گسترده‌ای صورت گیرد، تا علاقه‌مندان فرصت حضور در این جشنواره را بدست آورند.

قلی‌زاده در ارتباط با محل راه‌اندازی دبیرخانه جشنواره گفت: دبیرخانه جشنواره مورد اشاره در ارومیه، خیابان امینی، واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی راه‌اندازی شده، همچنین پست الکترونیکی jashnvareh@artu-rmia.ir به این موضوع اختصاص یافته است.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی با اظهار به اینکه از 25 اسفند ماه سال گذشته فراخوان اعلام شده است، ادامه داد: تا 15 اردیبهشت ماه امسال شرکت‌کننده‌ها برای ارسال آثار خود فرصت دارند، که باید برای کسب اطلاعات بیشتر به واحد آفرینش‌های ادبی این مجموعه مراجعه کنند.

وی انقلاب اسلامی و سبک زندگی ایرانی اسلامی را محورهای برگزاری جشنواره مورد اشاره برشمرد و اظهار کرد: همچنین با موضوع آزاد نیز می‌توانند علاقه‌مندان در این جشنواره شرکت کنند.

قلی‌زاده با اشاره به اینکه در سالی با نام «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» قرار گرفته‌ایم، خاطرنشان کرد: در کشور ما با الهام از ادبیات پایداری و منویات رهبری ظرفیت‌های زیادی برای نویسندگی و فعالیت در حوزه ادبیات وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار