برای اعزام به رقابت‌های جوانان آسیا
بازیکن جوان و آینده‌دار صبای قم از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال رده سنی جوانان کشورمان به اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت شد.
کد خبر: ۲۰۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۴:۵۵ 20 March 2016
به گزارش تابناک قم، تیم ملی فوتبال رده سنی جوانان کشورمان زیر نظر یکی از سه برادر خانواده بزرگ پیروانی یعنی امیرحسین پیروانی با جدیت و انگیزه بالا خود را برای حضور موفق در مرحله نهایی رقابت‌های فوتبال قهرمانی جوانان آسیا آماده می‌کند.

تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان در سال 1394 میزبان دیدارهای مرحله مقدماتی و انتخابی بازی‌های فوتبال جوانان آسیا بود و با عبور از سد تمام رقبای خود در مسابقاتی که اتفاقا در مشهد مقدس از آنها میزبانی می‌کرد، جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کرد.

ملی‌پوشان فوتبال جوانان کشورمان با هدف اینکه در مرحله پایانی رقابت‌های فوتبال 2016 جوانان آسیا بهترین نمایش خود را ارائه کرد و با حضور در جمع چهار تیم برتر یکی از سهمیه‌های قاره کهن در بازی‌های جام جهانی جوانان را کسب کنند، سخت به تمرینات آماده‌سازی مشغولند.

با برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال و هماهنگی کادر فنی تیم ملی، فوتبالیست‌های جوان کشورمان در یک سال اخیر چندین اردو در داخل و خارج از کشور پشت سر گذاشته‌اند و اکنون نیز در صدد کسب آمادگی برای حضور در بازی تدارکاتی با تیمی از شرق آسیا یعنی کشور سنگاپور هستند.

اسامی بازیکنان دعوت شده از سوی امیر حسین پیروانی به اردوی جدید آماده‌سازی و تدارکاتی تیم ملی فوتبال رده سنی جوانان کشورمان در حالی اعلام شد که از تیم فوتبال صبای قم نیز نیما داغستانی به عنوان تنها سهمیه صبا در تمام تیم‌های ملی دعوت شده است.

بازیکنانی که در لیست سرمربی تیم ملی جوانان کشورمان برای حضور در این اردوی تدارکاتی قرار دارند از استان‌های آذربایجان شرقی، خوزستان، تهران، خراسان‌رضوی، کرمان، اصفهان، مازندران، گیلان، قم و بوشهر دعوت شده‌اند.

نیما داغستانی به عنوان تنها ملی‌پوش باشگاه صبای قم در حالی به اردوی جدید تیم ملی جوانان دعوت شده که در فصل پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به عنوان یکی از بازیکنان آینده‌دار از سوی علی دایی سرمربی صبا جذب شد.

داغستانی به دلیل اینکه هنوز یک بازیکن جوان و آینده‌دار محسوب می‌شود نتوانسته در پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ترکیب اصلی و ثابت تیم بزرگسالان صبای قم قرار بگیرد اما برای تیم امید صبای قم در فصل 94 لیگ برتر بارها به میدان رفته است.

این بازیکن جوان، موثر و توانمند در ترکیب تیم فوتبال امید صبای قم در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور زیر نظر حسین گنجیان به عنوان سرمربی این تیم و در کنار بازیکنان جوان و جویای‌نام فوتبال قم نقش مهمی در حفظ جایگاه صبا در لیگ برتر داشت.

بازیکنان دعوت شده از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان از روز دوم تا دهم فروردین ماه سال جدید در کمپ تیم‌های ملی فوتبال حضور یافته و تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار می‌کنند تا تیم خود را برای دو بازی دوستانه در ورزشگاه انقلاب کرج برابر تیم ملی جوانان زیر 21 سال سنگاپور آماده کند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار