بسته حوادث و اتفاقات ناگوار اصفهان؛
تابناک: در این نزاع، جوان 18 ساله با چاقو ضربه‌ای به گردن فروشنده زد و شاهرگ وی را قطع کرد؛ هنگامی که مقتول بر زمین افتاد و خون از او جاری شد، حسین پا به فرار گذاشت.
کد خبر: ۲۰۰۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 20 March 2016
به گزارش تابناک اصفهان، صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنم چرا که هیچگاه دوست ندارم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.


زمین لرزه ای به بزرگی 3.2 ریشتر صبح روز یکشنبه شهرستان سمیرم در جنوب اصفهان را لرزاند.

 این زمین لرزه مقارن ساعت 9 و 58 دقیقه و 37 ثانیه در پنج کیلومتری عمق زمین روی داده است.
این زمین لرزه در ۳۱.۴۳۹ عرض جغرافیایی شمالی و ۵۱.۵۲۰ طول جغرافیایی شرقی ثبت شده است.

گزارشی از تلفات و خسارت های احتمالی این زمین لرزه دریافت نشده است .

قتل جوان 29 ساله در خیابان شیخ‌بهایی اصفهان
 
سرهنگ ستار خسروی اظهار کرد: ساعت 15 و 30 دقیقه روز چهارشنبه 19 اسفندماه سال جاری، جوانی 18 ساله به نام حسین. الف به یکی از مغازه‌های موبایل فروشی در خیابان چهارباغ عباسی، ابتدای شیخ بهایی مراجعه کرد و پس بررسی چند گوشی موبایل، قصد خرید آنها را داشت.

وی افزود: مشتری برای پرداخت مبلغ کالا، کارت بانکی خود را در دستگاه پوز مغازه کشید اما کارت، فاقد موجودی بود و فروشنده به این قضیه معترض شد و درگیری میان آنها به وجود آمد.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: در این نزاع، جوان 18 ساله با چاقو ضربه‌ای به گردن فروشنده زد و شاهرگ وی را قطع کرد؛ هنگامی که مقتول بر زمین افتاد و خون از او جاری شد، حسین پا به فرار گذاشت.

خسروی با بیان اینکه مقتول جوانی 29 ساله بود، خاطرنشان کرد: قاتل در کمتر از هشت ساعت پس از وقوع قتل، هنگامی که از ترمینال صفه قصد خروج از اصفهان را داشت، توسط پلیس دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه چهار تیم ویژه، مسوول پیگیری این پرونده قتل شده بودند، اظهار کرد: قاتل، اهلِ یکی از استان‌های همجوار اصفهان بود و سه روز پیش برای تفریح به اصفهان آمده بود.

غرق شدن دایی و خواهرزاده در استخر

سرهنگ "محمدصادق جبارپور" اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان مبارکه در پی اطلاع از يك مورد غرق شدگي در روستاي "حسن آباد"، بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وي افزود: در این حادثه، يك دختربچه 9 ساله هنگام بازي كردن، در استخر آب كشاورزي سقوط مي كند؛ در همین حین دايي او برای نجاتش وارد عمل شد اما متاسفانه هر دو نفر غرق شدند.

انتقام مجازی از معلم!
سرهنگ " غلامرضا شهرياری" اظهار کرد: در پی شكايت یکی از شهروندان مبنی بر اينكه فردی ناشناس در فضای مجازی اقدام به درج مطالب كذب و توهين آميز برضد او كرده و اين امر موجبات هتك حيثيت و آبروريزی‌اش را فراهم نموده است، بررسي موضوع در دستور كار ماموران پليس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات تخصصی در فضاي مجازي، متهم كه يك جوان 18 ساله و از شاگردان شاكي بود شناسايي و دستگير شد.

ریيس مركز اطلاع‌رسانی پليس استان اصفهان تصریح کرد: متهم در مواجهه با مدارك و مستندات پليس صراحتاً به بزه انتسابي اقرار و انگيزه خود را كم آوردن نمره از معلم خود عنوان کرد لذا همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار