اخیرا اظهارات و اقداماتی در زمینه جا‌به‌جایی خیمه گلستان شهداء به گوشه‌ای دیگر مطرح شده است واین موضوع سبب نگرانی بسیاری از خانواده‌های شهداء شده است.
کد خبر: ۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۹ 18 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، غلامرضا شیران رئیس کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هر گونه برنامه‌ریزی، طراحی و باز‌سازی خیمه شهدا باید با هماهنگی 100 درصدی بنیاد شهید و خانواده‌های شهدا باشد.

وی با بیان اینکه از 30 سال گذشته تاکنون مردم اصفهان و به ویژه خانواده شهداء خاطرات بسیاری را از گلستان شهداء دارند، اظهار کرد: تشییع شهداء، یادواره‌ها، بزرگداشت‌ها، دعا‌ها و تحویل سال، مراسم عاشورا و تاسوعا و دعای کمیل در حسینیه گلستان شهداء به عنوان قلب گلستان شهدای اصفهان برگزار شده است.

وی افزود: خیمه گلستان شهداء در مرکز گلستان شهدای اصفهان قرار گرفته و همواره بدون عارضه و حتی پر‌برکت به سرویس‌دهی با فواصل مناسب از شمال، جنوب، شرق و غرب گلستان مشغول بوده است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: این مکان قابلیت توسعه را در طرفین داشته و از هر سمت و سو مستعد سرویس دادن به شهر اصفهان است.

این مسئول با تأکید بر اینکه اخیرا اظهارات و اقداماتی در زمینه جا‌به‌جایی خیمه گلستان شهداء به گوشه‌ای دیگر مطرح شده است، ادامه داد: این موضوع سبب نگرانی بسیاری از خانواده‌های شهداء شده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی از هر نوع در این مکان باید بی‌منت، با‌افتخار، هماهنگ، با‌کیفیت، حساب‌شده، دقیق و با رضایت کامل خانواده‌های شهداء و بنیاد شهید باشد، افزود: زمزمه انتقال حسینیه گلستان شهداء به گوشه سمت شرقی و پارکینگ علاوه بر برهم زدن تقارن این فضای نورانی سبب سخت کردن دسترسی‌ها می‌شود.

 

 

بیشتر بخوانید:
 
زیارت عاشورا
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار