شهردار اردبیل از احداث خانه بازنشستگان با هدف ارایه خدمات فرهنگی در اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۲۰۱۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳ 25 March 2016

حمید لطف‌اللهیان در گفتگو باخبرنگار مهردر تشریح رویکرد اصلی شهرداری اردبیل در سال جدید تصریح کرد: اولویت اول شهرداری در سال جدید توسعه فرهنگی و اجتماعی است.

وی افزود: این مهم هم در قالب خدمات عمرانی و هم در برنامه‌های فرهنگی مورد تأکید خواهد بود؛ بطوریکه در قالب خدمات عمرانی احداث فرهنگسرا، خانه شهروند و خانه مادر و کودک برنامه‌ریزی شده است.

شهردار اردبیل با اشاره به احداث خانه بازنشستگان در پارک ساحلی نیز ادامه داد: احداث خانه بازنشستگان برای پرکردن اوقات فراغت بازنشستگان و ارائه خدمات فرهنگی در سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

وی تأکید کرد: علاوه بر این اجرای برنامه‌های آموزشی با هدف ارتقا بینش و معلومات فرهنگیان برنامه‌ریزی شده است بطوریکه آموزش شهروندی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

لطف‌اللهیان با ذکر مثالی به آموزش هشت هزار ساعته فرهنگسراهای اردبیل در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در واقع به دنبال این هستیم در حوزه‌های مختلف آگاهی شهروندان را ارتقا دهیم.

شهردار اردبیل پیشبرد برنامه‌های فرهنگی شهرداری را بر اساس طرح جامع چشم‌انداز فرهنگی دانست و تأکید کرد: طرح جامع به منزله چشم‌انداز فرهنگی شهر اردبیل است و در کنار برنامه‌های بلندمدت آن برنامه یک‌ساله نیز در سال جاری به اجرا درخواهد آمد.

وی تأکید دارد که طرح جامع فرهنگی چراغ راه برنامه‌های فرهنگی شهرداری اردبیل بوده و خواهد توانست مهم‌ترین نیازهای ارتقا فرهنگی شهر را در بطن برنامه‌های خود در برداشته باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار