امام جمعه موقت اصفهان:
تابناک: آنان می‌گویند موشک درست نکنید و این در حالی است که آمریکا از 3 هزار کیلومتر آن طرف‍تر حق مانور در خلیج فارس را دارد اما ایران نباید موشک خود را امتحان کند.
کد خبر: ۲۰۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴ 25 March 2016

به گزارش تابناک اصفهان گزیده خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان به امامت حجت الاسلام میردامادی به نقل از رسانه های مختلف اصفهان در ذیل می آید:

وی با بیان اینکه با وجود جوانان خوش فکر و مخترع باید از استعدادهای داخلی استفاده کنیم و خود را از خارج بی نیاز کنیم افزود: این هنر نیست که از کشورهای خارجی هواپیمایی بخریم که تنها در یک فرودگاه بتواند برخیزد و هنر این است که بتوانیم با تکیه بر استعداد جوانان خود، آنان را به کار گیریم و چنان کنیم که دیگر نیازی به خارج نداشته باشیم.

امام‌ جمعه موقت اصفهان به بیان تحریم‌ها و فشارهای نامردانه غرب علیه ملت ایران پرداخت و گفت: ملت ما پایبند به ارزش‌های اسلامی هستند و دین خود را با هیچ‌چیز عوض نمی‌کنند و دیدیم با وجود همه مشکلات و تحریم‌های غرب علیه ایران در راهپیمایی 22 بهمن و در مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم رضوی چه غوغایی را برپا کردند؛ که باید قدردان این موهبت الهی باشیم.

 

میردامادی مطرح کرد: مشکلات موجود در خانواده‌ها مانند ازدواج، بیکاری و ... نباید دل‌ها را نسبت به دین سرد کند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در روز نخست سال 95 افزود: آنان می‌گویند موشک درست نکنید و این در حالی است که آمریکا از 3 هزار کیلومتر آن طرف‍تر حق مانور در خلیج فارس را دارد اما ایران نباید موشک خود را امتحان کند.

حجت الاسلام و المسلمین میردامادی خاطرنشان کرد: آنان حقوق بشر را مطرح می‌کنند و می‌گویند ایران حقوق بشر را رعایت نمی‌کند به این دلیل که هم جنس بازی را قانونی نکرده و در این راستا 1400 سال پیش قرآن به ما فرمود یهود و نصری زمانی از شما راضی می‌شوند که نوکر آنها شوید.

میردامادی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی نکته بسیار مهمی است چراکه کشور با اقتصاد مقاومتی از بیکاری و تعطیلی کارخانه ها عبور می کند . امروز نباید سه هزار کارخانه کشور تعطیل باشد ما باید استعداد و نبوغ جوانان این کشور را به کار بگیریم. زیرا جوانان این مرز و بوم معتقد هستند و دین خود را محکم نگه داشته‌اند و با وجود این همه تحریم صبوری به خرج داده‌اند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار