بسته حوادث و اتفاقات ناگوار اصفهان؛
تابناک: در 24 ساعت گذشته مقدار 50 کیلو و 920 گرم حشیش، دو کیلو و 230 گرم هروئین، 22 گرم شیشه و 52 کیلو و 950 گرم تریاک کشف و دو دستگاه خودروی سواری نیز توقیف شد.
کد خبر: ۲۰۲۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹ 26 March 2016
به گزارش تابناک اصفهان، صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنم چرا که هیچگاه دوست ندارم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.

غلام‌رضا شهریاری با اشاره به دستگیری هفت نفر از توزیع‌کنندگان مواد مخدر، اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان‌های سمیرم، نائین، شاهین‌شهر و میمه و مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در چند عملیات جداگانه طی 24 ساعت گذشته تعداد هفت نفر از توزیع‌کنندگان مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: در این زمینه مقدار 50 کیلو و 920 گرم حشیش، دو کیلو و 230 گرم هروئین، 22 گرم شیشه و 52 کیلو و 950 گرم تریاک کشف و دو دستگاه خودروی سواری نیز توقیف شد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان همچنین ضمن اشاره به توقیف سه دستگاه خودرو با بیش از 6 میلیون تومان خلافی، تأکید کرد: مأموران پلیس‌راه اردستان حین کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه سواری پژو 405 را به علت ارتکاب تخلف رانندگی متوقف کردند که در استعلام‌های انجام‌ شده مشخص شد این خودرو دارای 2 میلیون و 113 هزار تومان جریمه و 75 فقره تخلف است که خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد.

شهریاری همچنین از توقیف دو دستگاه خودروی سمند و پژو 206 توسط مأموران پلیس‌راه دامنه خبر داد و گفت: یکی از این دو خودرو دارای 2  میلیون و 212 هزار تومان خلافی و 58 فقره تخلف و دیگری 2 میلیون و 350 هزار تومان خلافی و 45 فقره تخلف بود.

وی بیشترین تخلفات صورت گرفته توسط خودروهای توقیف‌ شده را سرعت و سبقت غیرمجاز و نقص فنی مؤثر یا نقص در سامانه عنوان کرد.

طی شش روز سه نفر در تصادفات کاشان جان باختند

سید محمد حسین مکی با اشاره به آمار تصادفات جاده‌ای کاشان از تاریخ 28 اسفند 94 تا 4 فروردین 95 اظهار داشت: از تاریخ اعلام شده 28 نفر از حادثه دیدگان به بیمارستان منتقل و 12 نفر به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی افزود: متاسفانه در 6 روز نخست تعطیلات نوروزی سه نفر از مسافران در تصادفات جاده‌ای جان باختند که امیدواریم مسافران با رعایت نکات ایمنی در حین رانندگی سفر را به کام خود و خانواده‌ها تلخ نکنند.

وی با اشاره به حوادث رانندگی رخ داده در سطح شهر تصریح کرد: خوشبختانه در تصادفات شهری فوتی نداشته‌ایم اما تا کنون این تصادفات 97 مجروح بر جای گذاشته است.

یک کشته در حادثه روز جمعه نطنز

حسین مخلصی اظهار داشت: عصر روز جمعه خانواده‌ای از یزد عازم تهران بودند که در محور نطنز ــ کاشان و 5 کیلومتر بعد از عوارضی بادرود دچار سانحه مرگبار تصادف شدند.

وی با بیان اینکه این سانحه بر اثر برخورد پراید و وانت پیکان رخ داد، افزود: متأسفانه در این حادثه یک خانم 37ساله‌ در دم جان باخت و 4 سرنشین دیگر خودرو مجروح شدند.

مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان نطنز گفت: مجروحان این سانحه مرگبار با دو دستگاه آمبولانس پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و اورژانس 115 بادرود به بیمارستان فاطمیه این شهر منتقل شدند.

وی تصریح کرد: همسر متوفی از ناحیه دست به‌شدت دچار کوفتگی شده بود و فرزند 1.5ساله خانواده که جراحت‌های جزئی از ناحیه دست دیده به‌صورت سرپایی مداوا شد.

مخلصی گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور تاکنون اعلام نشده است و در دست بررسی است.

از آغاز ایام تعطیلات نوروزی تاکنون 10 حادثه رانندگی در جاده‌های نطنز اتفاق افتاده که این حادثه‌ها یک کشته و 31 مجروح داشته است. محور نطنز ــ کاشان 80 کیلومتر طول دارد.

دام های دزدی در کاشان در لنجان کشف شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان گفت: 31 راس دام سرقتی در لنجان کشف و پنج نفر در این رابطه دستگیر شدند.

رضا عرب‌عامری اظهار کرد: اخیرا یک دستگاه نیسان حامل احشام در محور مواصلاتی اصفهان - شهرکرد واژگون شد.

وی افزود: در بررسی‌های میدانی از صحنه تصادف مشخص شد که سرنشینان خودرو صاحبان اصلی این احشام نیستند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در این زمینه خاطرنشان کرد: با پیگیری عوامل ناجا مشخص شد که این دام‌ها از شهرستان کاشان سرقت شده‌اند.

عرب‌عامری از کشف 31 رأس دام و دستگیری پنج نفر در این رابطه خبر داد و تصریح کرد: پرونده قضایی این افراد تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی تحویل‌ شده است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار