رئیس مركز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی استان اصفهان اعلام كرد:
تابناک: رئیس مركز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به حوادث 24 ساعت گذشته در استان اصفهان گفت: در این بازه زمانی دو جوان در باغ فدك و یك نفر در تصادف محور نطنز جان خود را از دست داده‌اند.
کد خبر: ۲۰۲۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ 26 March 2016

سرهنگ غلامرضا شهریاری در گفت‌وگو با تابناک با اشاره به كاهش 18 درصدی سرقت در استان اصفهان در نوروز 95 نسبت به نوروز سال گذشته اظهار داشت: همچنین آمار فوتی‌های تصادفات درون شهری نیز با كاهش 100 درصدی روبرو بوده است به گونه‌ای كه خوشبختانه تاكنون حادثه‌ای در استان گزارش نشده است.

وی به كاهش 38 درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان اصفهان نیز اشاره داشت و افزود: این در حالی است كه با افزایش 20 درصدی تردد در جاده‌های استان اصفهان رو به رو بوده‌ایم.

حجم بالای ترافیك در برخی از محورهای استان اصفهان

رئیس مركز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه با اشاره به اینكه در حال حاضر در بسیاری از محورهای استان اصفهان با افزایش حجم ترافیك رو به رو هستیم، ابراز داشت: بر این اساس در حال حاضر در محورهای اصفهان – كاشان، شیراز – اصفهان و شهركرد – اصفهان شاهد ترافیك سنگینی هستیم و به رانندگان توصیه می‌كنیم با رعایت قوانین امنیت خود و خانواده را حفظ كنند.

وی همچنین به تصادف روز گذشته محور نطنز اشاره كرد و افزود: در این تصادف بر اثر برخورد خودروی پیكان وانت و پراید سه نفر مجروح و یك نفر نیز فوت شده است.

سرهنگ شهریاری اضافه كرد: تغییر ناگهانی مسیر خودروی پیكان وانت دلیل اصلی حادثه تصادف محور نطنز گزارش شده است.

وی در ادامه به حادثه فوت دو جوان 25 و 27 ساله در كمپ گردشگری باغ فدك اصفهان اشاره داشت و افزود: این دو جوان مسافر ایلام بودند.

رئیس مركز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح كرد: برای اعلام دقیق علت مرگ این دو جوان در انتظار گزارش پزشكی قانونی هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار