کد خبر: ۲۰۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲ 27 March 2016

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار البرز گفت: بازدید 370هزار گردشگر از اماکن گردشگری استان در ایام نوروز نشان می دهد البرز از حالت استان عبوری برای مسافران نوروزی خارج شده است.

هیربد معصومی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با رشد 15 درصدی گردشگری در البرز به رغم نبود امکانات زیربنایی از جمله هتل این آمار بالای بازدید نوید خوبی را برای این استان برای توسعه صنعت گردشگری دارد.

وی ادامه داد: وجود شاهراه های اصلی کشور در استان البرز این استان را تبدیل به استانی عبوری کرده بود که سبب شده تا از پتانسیل های خوب گردشگری آن نتوان بهره کافی را برد.

معصومی خاطرنشان کرد: با این آمار بالای بازدید از مناطق گردشگری استان البرز درسالجاری می توان مسیر توسعه روز افزونی را در جهت بهره مندی هرچه بیشتر از پتانسیل های گردشگری در پیش گرفت.

معاون استاندار البرز با اعلام اینکه حجم بالایی از خودروها از جاده مهم بین المللی چالوس کرج تردد می کنند گفت: این جاده خود ظرفیتی موثر در بحث گردشگری بشمارمی رود و این مهم درسالجاری در اولویت کاری ستاد خدمات سفر نوروزی استان البرز قرار گرفت.

معصومی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای تردد خودروها در جاده چالوس راهور اقدامات و تمهیدات لازم ترافیکی را در آن فراهم کرده و در تلاش برای تامین امکانات خدماتی و رفاهی برای مسافران نوروزی هستیم .

وی تاکید کرد:درسالجاری نیز در تلاش هستیم تا با آسیب شناسی های انجام شده نیازهای این جاده مهم بین المللی را بیش از پیش شناسایی کرده و با رفع آنها گام های موثری تری را در جهت رونق صنعت گردشگری برداریم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار