تا پایان هفته و روز طبیعت:
وضعیت آب و هوایی استان اردبیل در بهار با وجود بارش ها و بارندگی های بهاری هیچ گونه مانعی برای سفر گردشگران به این استان با داشتن تجهیزات و وسایل گرم محسوب نمی شود و حتی خود این شرایط آب و هوایی می تواند جاذبه ای خاص برای گردشگران ایجاد کند.
کد خبر: ۲۰۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳ 28 March 2016
گردشگران نوروزی شاهد بارش باران بهاری تا پایان هفته و روز طبیعت در برخی مناطق استان اردبیل خواهند بود.

به گزارش تابناک اردبیل، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل صبح امروز نهم فروردین ماه سال 95 در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: تا پایان هفته جاری شاهد بارش های به صورت پراکنده در منطقه به ویژه در مرکز و بخش جنوبی استان خواهیم بود.

علی دولتی مهر با بیان اینکه از روز 12 فروردین ماه سامانه هوای سرد وارد منطقه شده و تا بعداز ظهر روز جمعه تداوم خواهد داشت، افزود: در روز طبیعت هوای ابری تا نیمه ابری در برخی مناطق استان همراه با بارش باران بهاری انتظار می رود و در ارتفاع بالای دو هزار متر نیز بارش برف پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه شرایط اقلیمی گردشگری علمی است که در دنیا از آن به ویژه در پیش بینی وضعیت هوا بهره می برند و یکی از فاکتورهای مهم در توسعه صنعت گردشگری هر منطقه جغرافیایی به شمار می رود گفت: وضعیت آب و هوایی استان اردبیل در بهار با وجود بارش ها و بارندگی های بهاری هیچ گونه مانعی برای سفر گردشگران به این استان با داشتن تجهیزات و وسایل گرم محسوب نمی شود و حتی خود این شرایط آب و هوایی می تواند جاذبه ای خاص برای گردشگران ایجاد کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار