معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم:
مسافران چادرخواب تا جایی که امکان هست در مدارس و اماکن سرپوشیده اسکان یابند و اگر خواستند در پارک‌ها مستقر شوند از کامل بودن خدمات ایمنی مطمئن شوند.
کد خبر: ۲۰۳۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰ 29 March 2016
به گزارش تابناک قم، امیر سامع در حاشیه اجرای طرح نوروزی شهرداری قم اظهار کرد‌: پرسنل مستقر در ستادهای تسهیلات و خدمات نوروزی در سه شیفت به انجام ماموریت‌های شبانه‌روزی خود می‌پردازند.

وی افزود: فعالیت‌های تسهیلات و خدمات نوروزی بیشتر در زمینه اطلاع رسانی و راهنمایی مسافران است.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم تصریح کرد: با توجه به ترافیک شهر و احتمال جاری شدن سیلاب در پی بارش‌های باران، مسئله چادرخوابی را در برخی از اماکن محدود کردیم تا از مشکلات احتمالی پیشگیری کنیم.

سامع بیان کرد: در دو شب گذشته چادرخوابی در پنج پارک را به دلیل وضعیت نامناسب آب و هوا ممنوع کرده و مسافران را به مدارس آموزش و پرورش و همچنین سوله‌های سرپوشیده منتقل کردیم.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم با بیان اینکه مسافران نوروزی باید توصیه‌های ایمنی شهرداری را جدی بگیرند ابراز کرد: مسافران چادرخواب تا جایی که امکان هست در مدارس و اماکن سرپوشیده اسکان یابند و اگر خواستند در پارک‌ها مستقر شوند از کامل بودن خدمات ایمنی مطمئن شوند.

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی‌های انجام شده اظهار کرد: برای راهنمایی مسافران نوروزی و آشنا کردن آن‌ها با آدرس‌های مختلف در شهر همه توان خود را به کار گرفتیم و از راه‌های گوناگونی از جمله سامانه 137، ستادهای تسهیلات نوروزی، توزیع نقشه و بروشور، پخش نرم‌افزارهایی مسیریابی موبایلی و... بهره بردیم.

سامع با اشاره به اسکان گسترده مسافران در باغ فدک ابراز کرد: بیشترین حجم مسافر در باغ فدک مستقر شده‌اند و سازمان اتوبوسرانی نیز چند دستگاه اتوبوس را به مسیر این باغ و بوستان علوی تا حرم اختصاص داد تا مسافران بتوانند به راحتی به نقاط مختلف شهر بروند.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم ادامه داد: سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی برنامه‌های مفصلی در بوستان‌ها به اجرا گذاشته است و مسافران تا کنون از این برنامه‌ها ابراز رضایت کرده‌اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار