مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: این پایگاه از اوایل فروردین ماه در ورودی غار سهولان راه اندازی شده و تا 15 فروردین ماه دایر می باشد و در طول روز از ساعت 8 صبح لغایت 8 عصر خدماتی همچون اندازه گیری فشار خون و آزمایش قند خون به صورت رایگان ارائه می گردد.
کد خبر: ۲۰۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵ 29 March 2016
به گزارش محمدی خبرنگار تابناک آذربایجان غربی: مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: این پایگاه از اوایل فروردین ماه در ورودی غار سهولان راه اندازی شده و تا 15 فروردین ماه دایر می باشد و در طول روز از ساعت 8 صبح لغایت 8 عصر خدماتی همچون اندازه گیری فشار خون و آزمایش قند خون  به صورت رایگان ارائه می گردد.

وی اظهار داشت: علاوه بر یک نیروی مرکز بهداشت تعداد دو نفر از نیرو های اورژانس 115 با آمبولانس پشتیبان در این ایستگاه مستقر هستند تا در صورت لزوم موارد درمانی در محل انجام و تا رساندن بیماران اورژانسی به بیمارستان اقدامات لازم صورت پذیرد.

دکتر مرزنگ در بازدید از این ایستگاه گفت: امداد رسانی به موقع در حوادث و اتفاقات جاده ای توسط کادر فوریت های پزشکی از اهمیت خاصی برخوردار است و عملکرد پرسنل فوریت های پزشکی شهرستان برای امداد رسانی بموقع و نجات جان حادثه دیدگان رضایت بخش می باشد.

مدیر شبکه ضمن تبریک سال نو به هموطنان گفت: این عزیزان  می توانند با تلفن رایگان 190 سامانه رسیدگی به شکایت مرکز سلامت محیط و کار و تلفن مستقیم واحد سلامت محیط کار شهرستان مهاباد(42442250) تماس حاصل کنند و شکایت‌های بهداشتی خود را اعلام تا کارشناسان در کوتاهترین زمان به این شکایات رسیدگی نمایند.

شایان ذکر است: از ابتدای سال نو تا کنون حدود 15 هزار نفر از غار آبی تاریخی سهولان در این شهرستان بازدید کرده اند این غار در43 كيلومتري شرق شهرستان مهاباد و سر راه جاده مهاباد- بوكان موسوم به جاده برهان قرار دارد. بازديدكنندگان غار بايستي از كنار روستاي عيسي كند عبور كنند تا به روستا و غارسهولان برسند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار